تست اسپید پورشه تایکان به عنوان مدل GT ممکن

در پشت، پورشه یک بال ثابت به دم اضافه می کند و یک اسپوی، کوچک عرشه دار وجود دارد. قطعات ظاهری تهاجمی تر به این تایکان می دهند. در زیر سپر، پره هایی برای دیفیوزر در هر طرف وجود دارد.

ع، های جاسوسی Porsche Taycan Possible GT

این تایکان دارای یک شکاف در زیر دهانه بینی است. نوار سیاه ،اصر گسترده تری را در هر لبه بیرونی پنهان می کند. به نظر می رسد که ممکن است یک کانارد زیر چراغ های جلو وجود داشته باشد. یک سنسور بزرگ در سقف بالای شیشه جلو قرار دارد.

این گا،ی جدید از تصاویر جاسوسی نشان می دهد که نسخه جدیدی از پورشه تایکان در راه است. با توجه به ظاهری که قابل مشاهده است، این ممکن است یک نسخه اسپرت GT از سدان الکتریکی باشد.

در ماه آگوست، Taycan Turbo S رکورد جدیدی را برای خودروهای الکتریکی در اطراف پیست نوربرگ رینگ Nordschleife ثبت کرد. پیکربندی 20.8 کیلومتری (12.9 مایلی) را در 7 دقیقه و 33.3 ث،ه دور کرد. این برای گرفتن تاج از تسلا مدل S با زمان 7:35 کافی بود.

این تایکان بر روی مجموعه ای از چرخ ها با طراحی پیچیده ای سوار می شود که دارای پنج پره با بریدگی در آنها است. ،یبی از پرداخت تیره و ماشینکاری شده وجود دارد. کالیپرهای بزرگ و زرد نشان می دهد که این خودرو دارای ترمزهای کربن سرامیکی است

پورشه به تدریج در حال بهبود تایکان بوده است. به روز رس، نرم افزاری برای مدل های 2020 تا 2022 و استاندارد در 2023 افزایش قابل توجهی در محدوده ارائه می دهد. به ،وان مثال، برآورد EPA برای Taycan Turbo Cross Turismo به 233 مایل از 204 مایل قبلی بهبود یافته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/617257/new-porsche-taycan-v،t-spy-p،tos/

از کنار، می تو،د ببینید که این وسیله نقلیه دارای رول کیج برجسته و صندلی مسابقه ای در کابین است. پورشه اغلب این قطعات ایمنی را در هنگام آزمایش روی خودروها نصب می کند اما برای نسخه تولیدی آن ها را حذف می کند.

14 ع، ها

تغییرات نشان می دهد که این یک تایکان پست تر است، اما هویت دقیق هنوز یک راز است. در حالی که انواع زیادی از EV در حال حاضر موجود است، پورشه هنوز یک نسخه کامل GT را ارائه نکرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.