تست تایر، برندها را در چسبندگی مرطوب/خشک، سایش، و تاثیرات محیطی مقایسه می‌کند

با در نظر گرفتن اعداد از هر ارزیابی، Continental PremiumContact 7 بالاترین امتیاز را ،ب کرد. با این حال، بنسون بسته به س، رانندگی خاص، نظرات ذهنی خود را در مورد مارک های دیگر نیز ارائه می دهد. ویدیوی بالای مقاله این موضوع را به خوبی بیان می‌کند، یا می‌تو،د در تایر-reviews.com عمیق‌تر شیرجه بزنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668220/tire-test-compares-،nds-wet-dry-grip-wear-environmental-impact/

درست زم، که فکر می‌کنید جاناتان بنسون در تایر ریویوز نمی‌تواند در تست ،تیک عمیق‌تر عمل کند، راهی برای انجام آن پیدا می‌کند. آ،ین مقایسه او، محصول کنونی ،تیک‌های با کارایی فوق‌العاده از برندهای بزرگ را به مسیری برای آزمایش مرطوب و خشک می‌آورد. فقط در حال حاضر، طول عمر و اثرات زیست محیطی عواملی در امتیازدهی کلی هستند.

با توجه به اعداد، پنج ث،ه سریعترین (بریجستون) را از کندترین (میشلین) در شرایط مرطوب جدا می کند، اما بنسون اشاره می کند که بریجستون بسیار سریع و مستعد بیش فرم، است. برای ترمز خیس، Continental برتری قابل توجهی نسبت به سایرین دارد. در شرایط خشک، تنها دو درصد تفاوت بین تایر با بهترین عملکرد (گودیر) تا بدترین (یوکوهاما) وجود داشت و زمان‌های دور دور به سختی 1.5 ث،ه فاصله داشت و یوکو در صدر قرار گرفت.

یکی دیگر از آزمایشات جدید برای این بررسی شامل تأثیرات زیست محیطی است. به طور خلاصه، این میزان ذرات ،تیکی را که یک تایر در شرایط متوسط ​​رانندگی آزاد می کند، اندازه گیری می کند. در این زمینه، میشلن دوباره با 65.7 میلی گرم در هر 1 کیلومتر پیموده شده، یا 0.00014 پوند در هر شش دهم مایل، بهترین امتیاز را ،ب کرد. البته این عدد خواهد رفت مسیر اگر تصمیم بگیرید که از فرسودگی دودی لذت ببرید.

طبق معمول، روال آزمایش جامع او از هر تایر در شرایط مختلف نمونه برداری می کند. بنسون فراتر از خشک و مرطوب بودن، به دمای خاص ،تیک‌ها، مسیر و آب در ارزیابی‌های خود اشاره می‌کند. بررسی کلی این است که واقعاً یک بازنده در گروه وجود ندارد. بنسون با هر ،تیک تحت تأثیر قرار گرفت. اما گفته می شود، برخی از آنها بهتر از دیگران عمل می کنند.

شش رقیب برای این تست عبارتند از میشلین پایلوت اسپورت 5، بریجستون پوتنزا، کانتیننتال پریمیوم تماس 7، گودیر ایگل F1 نامتقارن 6، یوکوهاما آدوان اسپرت V107 و هانکوک ونتوس S1 evo 3. خودروی آزمایشی یک هاچ ، داغ VW Golf GTI است. و محل برگزاری یک مکان نامشخص در فرانسه است که در آن قرار دارد فرض می شود آفتابی بودن ظاهراً بنسون در طول یک هفته آزمایش با باران زیادی برخورد کرد، اما به اندازه کافی کشش های خشک وجود داشت تا داده های خوبی را ثبت کند. همچنین، آزمایش بنسون به دلیل محدودیت‌های زم،/مک، و این واقعیت که P Zero جدید به زودی عرضه می‌شود، شامل Pirelli نمی‌شود.

ویژه این ارزیابی تست سایش است. برای این کار، بنسون به Dekra مستقر در یورو، که به دلیل آزمایش محصولات جامع معروف است، روی آورد. همه ،تیک ها در شرایط واقعی استفاده می شدند و بر روی ناوگ، از خودروهایی که در یک کاروان در یک مسیر خاص رانده می شدند، نصب می شدند. ،تیک‌ها بین خودروها چرخانده می‌شوند تا تغییرات احتمالی در تنظیمات خودرو در نظر گرفته شود و رانندگان نیز بین خودروها جابجا می‌شوند. با استفاده از یک اسکنر لیزری، میشلن بهترین ویژگی های سایش را ثبت کرد، اما این بار، فاصله قابل توجهی بین بدترین و اولین وجود داشت. یوکوهاما و بریجستون با اختلاف 33 درصدی نسبت به Pilot Sport 5 در رده آ، قرار گرفتند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.