تست لاستیک زمستانی شدید لاستیک‌های یخی بدون گل میخ را در همه شرایط مقایسه می‌کند


منبع: https://www.motor1.com/news/615493/extreme-winter-tire-test-compares-studless-ice-tires/

این ویدئو ما را گام به گام از طریق روش های آزمایش جامع راهنمایی می کند، که حتی شامل عملکرد مرطوب در دماهای سرد برای شبیه سازی یک روز زمست، درست بالای نقطه انجماد است. جزئیات زیادی وجود دارد که نمی‌تو،م در اینجا به آنها اشاره کنیم، اما بنسون برندهای نوکیا، کانتیننتال و میشلین را به ،وان بهترین انتخاب‌ها برجسته می‌کند. ویدیو را ببینید و tire-reviews.com برای یک خلاصه کامل از همه دسته ها و نتایج.

نکته کلی از آزمون این است که همه برندها به خوبی برف و یخ را کنترل می کنند، اما مطمئناً برخی از آنها بهتر از بقیه کار را انجام می دهند. روی یخ خشن، فدرال کندترین زمان را داشت در حالی که Continental سریعترین زمان را ارائه داد. با این حال، بنسون خاطرنشان کرد که کانتیننتال بیشتر مستعد از دست دادن ناگه، چنگال بود، که باعث شد او میشلن را برای چنگ زدن و اعتماد به نفس کلی ترجیح دهد. با کمال تعجب، روی یخ خشن (بله، بنسون تست می‌کند چندگانه سطوح یخی) ،تیک میخ دار عملکردی مشابه تایر بدون میخ داشت. با این حال، در یخ صاف تر، هیچ چیز با ،تیک های دارای ناود، قابل مقایسه نیست.

،تیک های مورد استفاده در این آزمایش عبارتند از Continental VikingContact 7، Cooper Weathermaster S100، Federal Himalaya ICEO، Michelin X-Ice Snow، Nokian Hakkapeliitta R5، Pirelli Ice Zero FR و Yokohama Iceguard IG53. تایرهای مرجع Nokian Hakkapeliitta 10 با ناود، و Continental WinterContact TS870، یک تایر زمست، بدون گل میخ هستند که به طور خاص برای یخ طراحی نشده است.

برای آن، ما به دوستمان جاناتان بنسون مراجعه می کنیم بررسی تایر برای نگاهی به هفت ،تیک زمست، که برای شرایط شدید برف/یخ طراحی شده اند. علاوه بر این، این ،تیک‌های زمست، بدون گل میخ هستند زیرا در بسیاری از مکان‌ها استفاده از ناود، مجاز نیست. طبق معمول، آزمایش با ارزیابی برف، یخ، جاده های مرطوب و شرایط خشک بسیار کامل است. عملکرد هندلینگ و ترمزگیری در نظر گرفته شده است، و برای ارائه نتایج کمی بیشتر، یک تایر برفی میخ دار پیشرو و یک ،تیک زمست، متوسط ​​برای اندازه گیری خوب به داخل پرتاب می شوند.

در برف، همه ،تیک ها از نظر عملکرد بسیار مشابه بودند. چهار تایر برتر نتایجی در حدود یک درصد از یکدیگر داشتند، اما نوکیا سریع‌ترین ،تیک در این دسته بود. تایرهای یوکوهاما کندترین نتایج را داشتند، اما ما در مورد تفاوت تقریباً سه ث،ه ای از بدترین تا اول صحبت می کنیم. و همانطور که در تست های قبلی دیده ایم، ،تیک های برفی بسیار بهتر از تایرهای تمام فصل عمل می کنند.

طولی نمی کشد که سال 2022 جای خود را به سال 2023 می دهد. برای ،، که در عرض های جغرافیایی شمالی هستند، این بدان م،است که رفت و آمد روزانه شما به زودی برفی و لغزنده خواهد شد. و که به این م،ی است که زمان آن فرا رسیده است که به جای گیر، در گودالی در کنار آن، به فکر بهترین ،تیک ها باشید تا شما را در جاده نگه دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.