تسلا سایبرتراک در طول آزمایش زمستانی در برف بازی می کند



تسلا از زمان معرفی نمونه اولیه بدنام خود در سال 2019، Cybertruck را مورد تمس، قرار داده است. اما امسال اولین بار از آن زمان است که تسلا ظاهراً پیشرفت م،اداری در ارائه کامیون الکتریکی در جاده ها و دست مشتریان داشته است.

تصویر جدیدی که توسط تسلا در توییتر منتشر شده است، مدت‌هایی را که این شرکت برای آزمایش Cybtertruck جدید طی می‌کند نشان می‌دهد. تنها یک تصویر نشان می دهد که وسیله نقلیه در حال حرکت در برف است زیرا شرکت تأیید می کند که کامیون در حال انجام آزمایش زمست، است. کپشن به ما نمی گوید که این ع، کجا بوده و یا حتی چه زم، گرفته شده است، اما ما به وضوح کامیونی را می بینیم که در مسیر تولید قرار دارد.

آ،ین باری که آزمایش نمونه اولیه تسلا Cybertruck را دیدیم، همکاران ما در آن حضور داشتند InsideEVs یک ویدیو را کشف کرد کامیون در مزرعه گل آلود نزدیک مقر تسلا در تگزاس گیر کرده است. مانند برخی دیگر از ع،‌ها و ویدیوهایی که امسال دیده‌ایم، دو نمونه اخیر کامیونی را با قطعات آماده تولید واقعی مانند آینه‌های جانبی (یک ایده جدید)، چرخ‌ها و گزینه‌های معمولی تایر، و حتی فضای داخلی که ظاهر می‌شود نشان می‌دهد. بیشتر شکل بگیرد.

تولید Cybertruck قرار است اوا، امسال به طور جدی آغاز شود. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک مطمئن است که این شرکت می تواند در هر نقطه ای بین المللی بفروشد 250000 و 500000 نمونه در هر سال، با توجه به اینکه تسلا “به هر تعداد که مردم بخواهند و توانایی مالی داشته باشند تولید خواهد کرد.”

همانطور که ماسک قبلاً گفته بود احتمالاً تسلا Cybertruck در هنگام فروش 40000 دلار قیمت نخواهد داشت، اما او می‌گوید که این پیکاپ همچنان با سایر کامیون‌های برقی مانند فورد لایتنینگ، ریویان R1T، GMC هامر EV و سایر کامیون‌های دیگر رقابتی خواهد بود. بازار در چند سال آینده


منبع: https://www.motor1.com/news/668222/tesla-cybertruck-winter-testing-snow/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.