تصادف فاجعه بار در بزرگراه فلوریدا ناشی از جاده عبور لاک پشت را ببینید

در صفحه رسمی فیس بوک کلانتر شهرستان والتون، جایی که این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب KRPC هیوستون به اشتراک گذاشته شد، نمایندگان اجرای قانون این حادثه را به شرح زیر توصیف ،د:

با این حال، یک نیمه کامیون ورودی نتوانست به موقع متوقف شود و با حداقل دو خودرو که در جاده متوقف شده بودند، از جمله پیکاپ مشکی رنگی که در جلوی بسته قرار داشت، برخورد کرد. دکل بزرگ در نهایت به سمت اشتباه جاده ختم شد، جایی که هیچ ترافیکی وجود نداشت.

آنجا امن باش اگر به ما نیاز دارید ما اینجا هستیم.

یک راننده خوش‌نیت که در مسیر 331 فلوریدا حرکت می‌کرد، باعث واکنش زنجیره‌ای شد که می‌توانست به طرز بسیار ناگواری پایان یابد.

بنابراین، هنگامی که در آینده با این مخمصه مواجه شدید و از خود پرسیدید: «منحرف ، یا عدم انحراف» یا «ایست ، و محافظت ،»، امیدواریم پاسخ اکنون یک پاسخ واضح باشد.

همانطور که در ویدئوی تعبیه شده در بالا، که توسط کلانتر شهرستان والتون به اشتراک گذاشته شده است، مستند است، راننده وانت وانت سیاه رنگ در لاین سمت چپ بزرگراه توقف کرد تا اجازه دهد یک لاک پشت کوچک از جاده عبور کند، که باعث شد همه ماشین های دیگر از پشت بیایند. انحراف و ترمز شدید برای جلوگیری از تصادف.

تصادف صبح امروز نتیجه توقف یک راننده در 331 S برای عبور یک لاک پشت از بزرگراه بود. تصمیمی که باعث واکنش زنجیره‌ای شد که بر چندین وسیله نقلیه از جمله یک خودروی نیمه بزرگ تأثیر گذاشت، که سورپرایز، دقیقاً روی یک سکه متوقف نمی‌شود. یا یک دلار نقره برای آن موضوع. خوشبختانه آسیب جدی وارد نشد.

در حالی که هیچ نیت بدی در نظر گرفته نشده است، تلاش برای جلوگیری یا کمک به حیو، که به جاده‌ای شلوغ راه یافته است، می‌تواند به شما یا سایر رانندگان آسیب‌های خطرناکی وارد کند.

پلیس اضافه کرد که ،نان و بازدیدکنندگان به طور ی،ان باید از بسیاری از گونه هایی که فلوریدا را خانه می نامند شگفت زده شوند، فقط ترجیحاً در میانه راه نباشند. به گفته کلانتری، لاک پشت جان سالم به در برد، اما وسایل نقلیه ش،ته شده قبل از اینکه بتوانند به جاده برگردند باید به یک فروشگاه بدنه مراجعه کنند.

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالای صفحه بد،م، بنابراین به بخش نظرات زیر سر بزنید تا نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668241/florida-car-crash-caused-by-turtle-crossing-road/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.