تصاویر جاسوسی لامبورگینی Urus PHEV نشان می دهد کراس اوور اسپرت با پوشش کامو

11 ع، ها

ع،‌های جاسوسی جدید بهترین نمای داخلی را ارائه نمی‌دهند، اما انتظار نداریم تفاوت زیادی بین آن و S یا Performante وجود داشته باشد. این کراس اوور می‌تواند برخی از لمس‌های خاص هیب، را دریافت کند و مطمئناً منوها و سنج‌های مربوط به پیشرانه هیب، وجود خواهد داشت که در سایر نسخه‌ها یافت نمی‌شود.

ع،‌های جاسوسی جدید آزمایش‌های آینده لامبورگینی اوروس هیبرید را به تصویر می‌کشند. این کراس اوور همچنان زیر پوشش استتاری پنهان می‌شود، اما پوشش آن باید اوا، امسال جدا شود. هنوز برخی از جزئیات تایید نشده وجود دارد که احتمالاً تا زمان معرفی رسمی آن را یاد نخواهیم گرفت، اما حدس و گمان های زیادی در مورد مدل حیاتی برای کمک به تکمیل جزئیات وجود دارد.

لامبورگینی تاریخ رونمایی برای اوروس جدید که باید برای مدل 2024 در ایالات متحده عرضه شود، تعیین نکرده است. این احتمالاً در سال جاری و پس از اینکه این خودروساز جانشین آونتادور خود را در اوا، این ماه عرضه می کند، رخ خواهد داد. این سوپراسپرت جدید همچنان با یک موتور V12 در زیر کاپوت در صدر خط تولید لامبورگینی قرار خواهد گرفت، اما هیب، نیز خواهد بود، زیرا این خودروساز تا سال 2024 یک نسخه الکتریکی از هر مدل در خط تولید خود را ارائه خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655352/lamborghini-urus-phev-spy-s،ts-camo/

لامبورگینی سپتامبر گذشته Urus S به روز شده را روانه بازار کرد و ظاهر اصلاح شده این کراس اوور را به نمایش گذاشت. اگر آ،ین تصاویر جاسوسی شواهدی وجود داشته باشد، Urus Hybrid باید کاملاً شبیه به نظر برسد. با این حال، چند تفاوت وجود دارد. این شاسی‌بلند برقی دارای کاپوت جدید، چراغ‌های جلوی به‌روز شده، و نمای جلویی منحصربه‌فرد با دریچه‌های پایین‌تر بازسازی‌شده است. از پشت به نظر می رسد Urus قدیمی شماست، اما این شرکت می تواند تغییرات کوچکی در ،مت های جلو و دیفیوزر عقب ایجاد کند.

شایعات فعلی بسیاری از گمانه زنی ها در مورد پیشرانه را برطرف می کند. انتظار می‌رود Urus مجهز به موتور هیب، با فناوری هیب، پلاگین پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid در زیر بدنه وارد شود. در حالی که پورشه با چیدمان خود 690 ، بخار (514 کیلووات) نیرو تولید می کند و یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربوشارژر را با یک موتور الکتریکی جفت می کند، اوروس در تریم بالای خود می تواند بیش از 820 ، بخار (611 کیلووات) قدرت تولید کند. شایعات دیگر حاکی از آن است که قدرت آن 808 ، بخار (602 کیلووات) خواهد بود. همچنین ممکن است گزینه ای با قدرت 675 ، بخار (503 کیلووات) با قدرت کمتر نیز وجود داشته باشد.

ع، های جاسوسی لامبورگینی اوروس PHEV

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.