تعقیب و گریز پلیس وحشی با اتوبوس مدرسه ربوده شده را تماشا کنید که به میدان ذرت ختم می شود

به خاطر داشته باشید، آن مزرعه ذرت یکی از بسیاری از مواردی بود که اتوبوس مدرسه در این تعقیب و گریز یک ساعته دید. بر اساس بی،ه ای از پلیس ایالت ایندیانا، اتوبوس در 30 مه در حدود ساعت 10:15 صبح به وقت محلی از منطقه سینسیناتی به سرقت رفت. WCPO سینسیناتی گزارش می دهد که راننده اصلی اتوبوس ظاهراً در حال بررسی مسیری بود که برای تابستان رانندگی می کرد و برای لحظه ای از آن خارج شد. این زم، بود که مرداک اتوبوس را ربود و به سمت غرب حرکت کرد.

فقط مزارع ذرت مورد حمله قرار نمی گیرند. اتوبوس را می‌بینیم که از چندین حیاط خلوت و حتی دامن یک قبرستان عبور می‌کند و در این فرآیند از میان خندق‌ها و حصارها برخورد می‌کند. برخی از مزارع بی ثمر به نظر می رسند، اما تعداد کمی هستند که محصولات زراعی در آنها قابل مشاهده است. میزان خسارت مالی در جریان این تعقیب و گریز مشخص نیست.

راننده همچنین می‌تواند در ابتدا از پنچر شدن ،تیک جلوگیری کند. در پایان تعقیب و گریز، ،تیک ها در نهایت منفجر می شوند و باعث می شود اتوبوس عملاً غیر قابل کنترل شود. در یک گودال کوچک با آسیب به وضوح در ،مت جلویی متوقف می شود و چندین خودروی پلیس نیز در تعقیب و گریز وحشی آسیب دیده اند. مرداک بدون هیچ حادثه ای دستگیر شد و به داشتن اموال مسروقه، بی احتیاطی جنایی با وسیله نقلیه، شرارت مجرمانه و مقاومت در برابر اجرای قانون متهم شد.

این ویدئو با تعقیب و گریز به خوبی در جریان است و پنج خودروی پلیس را در تعقیب نشان می دهد. اولین سفر از بین بسیاری از گشت‌وگذارهای خارج از جاده به سختی یک دقیقه از کلیپ می‌گذرد، زیرا اتوبوس از بزرگراه جدا شده به یک میدان منحرف می‌شود. تنها چند خودروی گشتی قادر به تعقیب در آن نقطه هستند، اما در نهایت، بیش از ده خودروی تعقیب و گریز و یک هلیکوپتر را در تعقیب و گریز می بینیم.

برای پاک ، هوا فوراً، هنگامی که این اتوبوس مدرسه هفته گذشته از سینسیناتی، اوهایو ربوده شد، هیچ کودکی در آن نبود. برای این موضوع، زم، که چاد مرداک 32 ساله پشت فرمان پرید، ،ی در هواپیما نبود. به دلایلی که در حال حاضر هنوز ناشناخته است، او فردی بود که سپس پلیس را در تعقیب و گریز چند ایالتی هدایت کرد و سرانجام در مزرعه ای در روستایی ایندیانا توقف کرد.

این اولین بار نیست که ما اتوبوس مدرسه را در تعقیب و گریز پلیس می بینیم. در اکتبر 2020، پسری 11 ساله موفق شد اتوبوسی را در لوئیزیانا بدزدد و پلیس را در تعقیب و گریز 30 دقیقه ای در شهر هدایت کرد، نرده ها و خط لوله گاز را ش،ت و سرانجام با درخت برخورد کرد. همانند این حادثه اخیر، در تعقیب و گریز اتوبوس مدرسه هیچ مصدومی وجود نداشت. اما شایعات می گویند که این پسر هنوز هم تا به امروز زمین گیر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670658/watch-wild-police-chase-stolen-sc،ol-bus-ends-cornfield/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.