تعویض فیات 500X در داخل و خارج، می تواند نمونه اولیه 600 باشد


هر روز نیست که ما برای اولین بار به یک مدل کاملا جدید نگاه می کنیم، اما ممکن است در مورد این دسته از ع، های جاسوسی چنین باشد. در شمال برفی، جایی که تست های زمست، در حال انجام است، یک نمونه اولیه استتار شده را می بینیم که شباهت زیادی به فیات 500X دارد. اما با لغو این مدل، این می تواند در واقع یک فیات 600 کاملاً جدید باشد.

شایعاتی مبنی بر بازگشت فیات 600 در اوا، سال گذشته، اندکی پس از تایید مرگ 500X منتشر شد. این ع،‌ها از این شایعه پشتیب، می‌کنند، زیرا نشانه‌های طراحی فیات غیرقابل انکار در این خودروی آزمایشی وجود دارد، که از شکل کلی آن شامل کاپوت کوتاه، دریچه عقب مایل و چراغ‌های گرد قابل مشاهده از طریق پوشش شروع می‌شود. زوم ، روی تصویر جلو، خطوط بدنه جلوپنجره را نشان می‌دهد که به س، فیات نیز شباهت دارد.

ع، جاسوسی فیات 600 نمای جلو
ع، جاسوسی نمای عقب فیات 600
ع، جاسوسی داخلی فیات 600

اگر این کافی نیست، یک تصویر واضح از پنجره راننده یک دایره بسیار شبیه فیات با قاب گرد برای یک دسته ابزار دیجیتال را به تصویر می‌کشد. یک صفحه نمایش مرکز اطلاعات سرگرمی به س، تبلت، Apple CarPlay را به وضوح نمایش می دهد. متاسفانه برند خودروساز روی فرمان پوشیده شده است. اما تمام قطعات دیگر این پازل نمونه اولیه نشان می دهد که یک فیات چهار در با فاصله کم از سطح زمین است. از این رو اتصال فیات 600 است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این نام واقعی برای این مدل خواهد بود یا خیر.

منابع ما بر این باورند که این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم CMP سوار می شود که توسط بسیاری از وسایل نقلیه کوچک در چرخ خانه Stellantis استفاده می شود، از جمله جیپ Avenger جدید که سال گذشته معرفی شد. این بدان م،است که قدرت احتراق داخلی محتمل است و این نظریه توسط مش، قابل توجهی که در این نمونه اولیه استفاده شده است پشتیب، می شود. به عقب با دقت نگاه کنید و همچنین خواهید دید که چه چیزی شبیه صدا خفه کن در پشت فاسیای عقب در سمت راست است. با این حال، این امر قدرت الکتریکی خالص را رد نمی کند، زیرا پلت فرم CMP می تواند پیشرانه های EV را نیز در خود جای دهد.

ع، جاسوسی نمای عقب فیات 600

21 ع، ها

با توجه به اینکه این اولین مشاهده ماست، احتمالاً چند ماه دیگر به افشای کامل آن می‌رسیم. یک شرط مطمئن برای اولین عرضه احتمالی فیات 600 پایان سال 2023 است، اگرچه ممکن است در اوا، تابستان یا اوایل پاییز وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/654884/fiat-600-prototype-spied-inside-out/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.