تعویض لامبورگینی آونتادور از نزدیک با چراغ های عقب جعلی


هوراکان V10 تنفس طبیعی خود را به نفع یک موتور V8 توئین توربو از دست خواهد داد، اما ابرخودروی بزرگتر به قدرت V12 پایبند است. لامبورگینی همچنین متعهد شده است که از القایی اجباری برای مدل پرچمدار خود صرف نظر کند و بار دیگر از موتور NA استفاده کند. هر دو خودروی پرفورمنس هیب، خواهند بود تا قو،ن آلایندگی را به طور فزاینده‌ای سختگیرانه رعایت کنند و Urus نیز از این روش پیروی کند. در همین حال، عضل، ترین ، خشمگین از همه آنها در حال آزمایش گرفتار شده است.

جانشین آونتادور که در خیابان‌های آلمان روی ،تیک‌های عریض فوق‌العاده می‌چرخد، به نظر می‌رسد که بیشتر پنل‌های بدنه تولیدی را دارد. این دستگاه دارای بر،ب‌های ولتاژ بالا زرد رنگ بود که ماهیت نیمه برق‌دار آن را نشان می‌داد. شما همچنین متوجه سوئیچ‌های کشنده قرمز رنگ برای زم، می‌شوید که مشکلی وحشتناک پیش می‌آید و راننده آزمایش می‌خواهد از آتش سوزی بزرگ‌تر ناشی از شعله‌ور شدن باتری جلوگیری کند.

ع، جاسوسی سوپراسپرت لامبورگینی V12 2023

14 ع، ها

از آنجایی که به بر،ب‌هایی اشاره کردیم، چند بر،ب دیگر در پشت وجود دارد که چراغ‌های عقب Aventador جعلی خنده‌دار را نشان می‌دهند. نمونه‌های واقعی در دید آشکار پنهان می‌شوند، به شکل حرف “Y” در حالی که دو طرف اگزوزهای چهارگانه نصب شده در بالا قرار دارند. به نظر می رسد چراغ های عقب از چراغ های تعبیه شده در کانسپت آینده نگرانه Terzo Millennio 2017 الهام گرفته اند. وسواس لامبورگینی با شش ضلعی ادامه خواهد داشت، همانطور که در ورودی هوای عظیم پشت پلاک خودرو مشهود است.

نمای جانبی چشمگیر شکل ، ای آشنا را حفظ می کند و ورودی های هوای بزرگی را برای خنک ، V12 کاملاً جدید که قول داده ایم را نشان می دهد. روتورهای ترمز حفر شده عظیم با کالیپرهای زرد در پشت از پشت چرخ‌های سیاه در کمین هستند در حالی که فاصله از زمین در بهترین حالت حداقل است. تقریباً مانند نمونه قبلی، یک شیشه ثابت کوچک در پایه ستون‌های A وجود دارد و آینه‌های جانبی نوک تیز بالا قرار گرفته‌اند.

دماغه کوتاه و خنگ ظاهراً چراغ‌های جلوی بسیار کوچک‌تری را در خود جای داده و در عین حال ورودی‌های هوای بزرگ را به نمایش می‌گذارد. علیرغم استتار سنگین، نمای جلو همان طور که از یک لامبورگینی V12 انتظار دارید، عصب، و ترسناک به نظر می رسد. به طور کلی، این ابرخودرو تمام ویژگی های طراحی یک محصول از Sant’Agata Bolognese را دارد.

اولین نمایش جه، قرار است در سال 2023 انجام شود، اما نه قبل از پایان داستان هوراکان در سراسر زمین با نام Sterrato در هفته های آینده.


منبع: https://www.motor1.com/news/611860/lamborghini-v12-successor-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.