تعویض لامبورگینی آونتادور در ثبت اختراع طراحی ظاهری وحشی را نشان می دهد


جانشین مورد انتظار آونتادور سرانجام در ماه مارس رونمایی خواهد شد، اما دستگاه V12 بعدی لامبورگینی در وب سایت WIPO به زودی معرفی خواهد شد. اگر مخفف آن زنگ نزند، مخفف World Intellectual Property Organization است. طرح‌های رسمی مجاور بدون شک معامله واقعی هستند، زیرا مالک به رنگ سیاه و سفید نوشته شده است: “Automobili Lamborghini SPA” جالب توجه است که این پتنت در دفتر مقدونیه شمالی ثبت شده است.

در حالی که تصاویر با بالاترین کیفیت فاصله دارند، اما درک دقیقی از پرچمدار آینده Sant’Agata Bolognese به ما می دهند. در بیشتر موارد، پتنت‌های طراحی هیچ عدالتی را برای خودروها رعایت نمی‌کنند، زیرا طرح‌ها معمولاً آنها را ،ل‌کننده نشان می‌دهند. با این حال، اینجا اینطور نیست، زیرا حتی این ع،‌های با وضوح پایین ما را از هیجان سرگردان می‌کنند. تقریبا غیرممکن است که آن را با چیزی غیر از لامبورگینی اشتباه بگیرید.

تصویر ثبت اختراع جایگزین لامبورگینی آونتادور

7 ع، ها

نمای خشمگین جلو ما را به فکر Sián FKP 37 می‌اندازد، در حالی که اگزوزهای نصب‌شده در بالا نشان می‌دهند که شش ضلعی‌ها همچنان یک موضوع تکراری هستند. آن دیفیوزر عظیم، ویبرهای Centenario را می فرستد، و ما همچنین نمایی از بالا به پایین از ،مت موتور را می گیریم، جایی که موتور دوازده سیلندر کاملاً جدید خانه را فرا می خواند. ICE تنها نخواهد بود زیرا این شرکت ایتالیایی بارها گفته است که این ابرخودرو از پیشرانه هیب، پلاگین استفاده خواهد کرد. حتی لامبورگینی نیز از مقررات سختگیرانه آلایندگی مصون نیست، بنابراین باید نیمه پر لیوان را ببینیم و خوشحال باشیم که V12 هنوز در اطراف است.

طبیعتاً، پتنت طراحی بازتاب ع،‌های جاسوسی متعددی است که ما از نمونه‌های اولیه استتار شده در ماه‌های اخیر ارسال کرده‌ایم. موتیف “Y” چراغ‌های جلو و عقب به وضوح در اینجا قابل مشاهده است، همچنین ورودی‌های هوا با اندازه سخاوتمندانه برای خنک ، موتور قدرتمند. اگرچه این تصاویر نگاهی به داخل ندارند، اما پاپاراتزی های خودرو از داخل خودروی آزمایشی در ماه نوامبر ع، گرفتند تا حالت رانندگی در شهر، خط قرمز 8500 دور در دقیقه و صفحه نمایش دوگانه روی کنسول می، را نشان دهند.

جایگزین آونتادور با یک جانشین هوراکان که هیب، نیز خواهد بود دنبال خواهد شد. علاوه بر این، اوروس اوایل امروز در حال آزمایش یک راه اندازی PHEV جاسوسی شد زیرا لامبورگینی قصد دارد تا سال 2024 هر سه خودرو را به طور جزئی برقی کند. یک مدل کاملاً الکتریکی قرار است در نیمه دوم دهه وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/631419/lamborghini-aventador-replacement-design-patent/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.