تماشای کامیون زباله عظیم مرسدس بنز که فوراً از دید ناپدید می شود

راننده خودرو با فیلم داشکام به سرعت راننده و سرنشینش را بررسی کرد. پس از درگیری کامیون در کنار آن قرار داشت و یکی از دو سرنشین آن توانست خود را بیرون ،شد. او به سامری خوب اشاره کرد که حالشان خوب است و نیازی به تماس با آمبولانس نیست.

،مت آ، دقیقا برع، اتفاقی بود که در مورد این کامیون بزرگ ، مرسدس بنز در بریت،ا افتاد. در فیلم داش‌کم گرفتار شد و به YouTube ارسال شد ViralHog، کامیون از جهت مخالف در جاده ای نسبتاً باریک دیده شد. هیوندای i30 جلویی سرعتش را کاهش داد و احتیاط کرد، در حالی که کامیون هم همین کار را کرد.

به همین دلیل، کامیون به سمت خود سقوط کرد و همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه مشاهده می شود، به پایین تپه غلت زد. به گفته فرستنده ویدیو، کامیون قبل از توقف سه یا چهار بار غلت زد.

رانندگی با یک ماشین کوچک راحت است. مانور دادن در اطراف آسان است، پارک ، نسبتاً مشکل است، و زم، که جاده از حد معمول باریک تر می شود، به احتمال زیاد درگیر تصادف نمی شوید.

با این حال، برای جلوگیری از ،اش دادن وسایل نقلیه روبرو، کامیون بیش از حد به سمت مخالف رفت و مسافت را اشتباه مح،ه کرد. متأسفانه، جاده به خاک نرمی ختم می‌شد که نمی‌توانست وزن کامیون عظیم (یا کامیونی که در آن ،مت از جهان نامیده می‌شود) تحمل کند.

پلیس پس از درخواست کمک شاهد آمد و بلافاصله در عرض پنج دقیقه راه را بست. خوشبختانه، در این تصادف به ،ی آسیبی نرسید، اما می د،م که یکی دو چیز از این تصادف یاد گرفته ایم.


منبع: https://www.motor1.com/news/624864/mercedes-garbage-truck-rollover-accident/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.