تماشای Porsche 718 Boxster Take On The Moose Test

Boxster جدید بر روی پلت فرم اختصاصی EV سوار خواهد شد. جزئیات پیشرانه هنوز در دسترس نیست، اما یک موتور الکتریکی که چرخ‌های عقب را بچرخاند منطقی است. یک نوع کایمن سقف سخت نیز در راه است.

موتور 4.0 لیتری 6 تخت آن از تریم GTS می آید و 394 ، بخار قدرت دارد. ،یداران می توانند گیر،س دستی یا اتوماتیک دوکلاچه را انتخاب کنند. می تواند در 4.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

نسل بعدی Boxster یک خودروی برقی خواهد بود که در سال 2025 به فروش می رسد. پورشه در حال حاضر آن را در حال توسعه است، از جمله دور زدن نوربرگ رینگ. مهندسان ماشین را طوری آرایش می کنند که موتور احتراقی دارد تا هر ،ی را که ماشین را ببیند فریب دهد.

اگر می‌خواهید از یک ،ن در جاده اجتناب کنید، یک ماشین اسپرت زیرک مانند پورشه 718 اسپایدر وسیله‌ای ایده‌آل برای انجام این کار است. ویدیوی جدید از دنیای فناوری هندلینگ تیز مدل را نشان می دهد.

10 ع، ها

بررسی ما از 718 Boxster 25 Years را بررسی کنید:

بالاترین سرعت موفق این رودستر 49 مایل در ساعت (79 کیلومتر در ساعت) است. در این سرعت، کمی کم فرم، در بخش می، وجود دارد، اما Boxster همچنان قابل کنترل است.

به طور خاص، این مدل 718 Boxster 25 Years است. خودروی نسخه ویژه با رنگ نقره‌ای GT موجود است که همان رنگ کاررا GT است. تزئینات طلایی سپر جلو، ورودی های جانبی و چرخ ها را تزئین می کند. در داخل، ،یداران می توانند اثاثه یا لوازم داخلی قرمز بوردو و چرم داشبورد، کنسول می، و طاقچه ها را بپوشند.

718 با،تر هیچ مشکلی با این موضوع ندارد. تست اولیه با سرعت 47 مایل در ساعت (75 کیلومتر در ساعت) است و به راحتی از م،وط ها عبور می کند. آزمایش کنندگان می گویند که “کاملا متعادل” است و ،بندگی زیادی دارد.

718 Boxster Spyder RS ​​وداع پرقدرت پورشه با موتورهای احتراقی در این مدل است. این موتور 4.0 لیتری 6 تخت را از 911 GT3 دریافت می کند و نیروگاه در این برنامه 493 ، بخار قدرت و 331 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این به خودرو اجازه می دهد در 3.4 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت و حدا،ر سرعت 191 مایل در ساعت برسد.

دنیای فناوری وسایل نقلیه را در حد وزن ناخالص آنها آزمایش می کند. برای گذراندن آزمون، مدل باید با موفقیت از م،وط ها با سرعت 45 مایل در ساعت (72 کیلومتر در ساعت) عبور کند.

پورشه 718 با،تر 2021 25 سال بیرونی


منبع: https://www.motor1.com/news/669148/porsche-boxster-moose-test-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.