تماشای Toyota 4Runner Driver Conquer Moab In The Rain Like a Boss


علاقه‌مندان به آفرود برای چالش‌هایی که ایجاد می‌کنند و مناظر باورن،ی منطقه به مسیرهای موآب، یوتا می‌روند. برخی از این مسیرها در بهترین شرایط بسیار دشوار هستند و به تج،ات خوب و مهارت بیشتری برای پا،ازی زمین های سنگی نیاز دارند. اما این ویدیو از XplorAdventure منظره ای از موآب را در شرایطی نه چندان ایده آل با باران و گل و لای که مسیرها را غرق می کند ارائه می دهد.

کنایه از وضعیت از دست ما نیست. با تکان دادن تویوتا 4 رانر اصلاح‌شده، این خانواده آفرود تصمیم می‌گیرد با اسلیکروک مق، کند. در حقیقت نرم این ویدئو با مونتاژی از رانندگی منظره برای رسیدن به مسیر باز می‌شود و به دنبال آن توصیه می‌شود که مسیر هنگام خیس غیرقابل عبور است. در نهایت، آنها مسیری کمتر تهاجمی را انتخاب می‌کنند، اما هنوز هم یک حرکت ساده است. با در نظر گرفتن مقصدی، آن‌ها قدم به قدم آن را به راه می‌اندازند و نسبت به آب و هوا هشدار می‌دهند، زیرا می‌دانند که اگر اوضاع به طرفی پیش رفت، ممکن است مجبور به چرخش شوند.

Toyota 4Runner TRD Sport Exterior 2022

7 ع، ها

این یک انتخاب عاقلانه است، زیرا در این ویدیو لغزش و سر خوردن بسیار زیاد است. بدیهی است که سنگ ها وقتی خیس می شوند، لغزنده می شوند، اما این مسئله نیز وجود دارد که گل در آج ،تیک جمع می شود. خاک رس در این منطقه رایج است و گل رسی می تواند به اندازه یخ خائنانه باشد. چیزها در نیمه اول سفر نسبتاً تمیز می مانند، با پیروزی آهسته و پیوسته در بخش های ص،ه ای. این بدان م،ا نیست که در حین رانندگی لحظات ناخن جویدنی وجود ندارد، اما زمین به راحتی به طرز فریبنده ای کنترل می شود.

پس از یک استراحت ناهار، شرایط به حدی بدتر شد که آنها مجبور به چرخش شدند. سفر برگشت آنها را از همان مسیر پایین برد، اما با توجه به اینکه زمین اکنون به خوبی خیس شده بود، گل و لای به یک مسئله تبدیل شد. این ویدئو نشان می‌دهد که خاک رس ضخیم روی تایرها را می‌پوشاند و حتی تاقچه‌های ص،ه‌ای کوچک را بسیار سخت می‌کند. با تمام وجود، راننده همه چیز را آرام و ثابت نگه می دارد. در نتیجه، ما مشکوک هستیم که این ویدیو همه چیز را به نظر می‌رساند بسیار ساده تر از آنچه در واقع بود

با انتشار این مقاله، هزاران نفر از طرفداران جیپ در حال آماده شدن برای سافاری جیپ عید پاک 2023 در موآب هستند. در اینجا امیدواریم که آنها برای ماجراجویی های خارج از جاده خود با آب و هوای خوبی روبرو شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/659965/watch-toyota-4runner-conquer-moab-in-rain-like-boss/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.