تماشا کنید Stig Drive A Rothmans Group C Porsche 962 Race Car to Limit It

Rothmans Porsche 962 یک خودروی نمادین است. این خودرو که رنگ آبی و سفید غیرقابل انکار را با خطوط قرمز و طلایی رنگ آمیزی کرده است، یکی از سه خودروی ساخته شده توسط Rothmans از اواسط دهه 1980 است. این خودرو توسط Jackie Ickx و Jochen M، رانندگی شد و در لمانز در سال 1987 به قطب اصلی رسید. بزرگ به نظر می رسد اما به سختی 900 کیلوگرم یا حدود 2000 پوند وزن دارد. پیشرانه 2.6 لیتری فلت شش 600 ، بخار نیرو تولید می کند و مانند ا،ر پورشه های توربوشارژ آن دوران، قبل از شروع قدرت، کمی تاخیر دارد.

در این ویدیو، او یکی از اتومبیل های قهرمان تاریخ خود، یک پورشه 962 گروه C را می راند. این اتومبیلی است که او در کودکی پوستری از آن بر روی دیوار اتاق خواب خود داشت. به ،وان تکامل پورشه 956، خودرویی که چهار بار قهرمان لمان شد، اوج مهندسی دهه 1980 بود. 962 در دهه 1990 یک خودروی مسابقه‌ای قدرتمند بود و حتی یک نسخه قانونی جاده‌ای از این خودرو را تولید کرد.

در مورد بن کالینز، او ،ت نیست، بلکه فردی جذاب با رزومه ای چشمگیر به ،وان راننده ماشین مسابقه و هماهنگ کننده بدلکاری برای فیلم های جیمز باند دوران دنیل کریگ است. کالینز همچنین کانال یوتیوب خود به نام «بن کالینز درایس» را دارد که در آن انواع سوپراسپرت ها و اتومبیل های مسابقه ای از جمله فراری ها و استون مارتین ها و پورشه ها را هدایت می کند.

بخشی از تهوع در حال اجرا است تخت گاز این بود که استیگ یک راننده ماشین مسابقه رام اما ،ت بود. او هرگز صحبت نمی کرد و کلاه خود را برنمی داشت، اگرچه به نظر می رسید که نشان دهنده تحقیر او نسبت به عدم مهارت های رانندگی مردم است. او همچنین در موسیقی دارای ذائقه التقاطی بود و به همه چیز از اپرا گرفته تا پراگرسیو راک و کانتری گوش می داد و در حالی که دور یک مسیر موقت در فرودگاه دانسفولد می چرخید.

برخی می گویند گروه خونی او اکتان 110 است و دیوار اتاق خوابش با پوسترهایی از موتورهای V12 اندود پوشانده شده است. برخی دیگر می گویند صدای او با صدای یک ماشین مدرن فرمول یک مطابقت دارد. تنها چیزی که می د،م این است که او بن کالینز است، مردی که در پشت Stig on قرار دارد تخت گاز.

پس از پورشه 962، WSC-95، قهرمان لمانز در سال‌های 1996 و 1997 شد. این موتور از همان موتور پایه‌ی تایپ-935 962 استفاده می‌کرد که تا 3.2 لیتر حجم داشت. LMP1 برای مدت کوتاهی جایگزین WSC-95 شد تا اینکه پورشه از مسابقات استقامت فاصله گرفت و در سال 2005 با RS Spider بازگشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/668235/stig-drives-porsche-962-race-car/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.