تولید آزمایشی هوندا 2023 در آلاباما آغاز شد

7 ع، ها

در زیر کاپوت، همه مدل‌ها نسخه جدیدی از موتور آشنای 3.5 لیتری V6 دوگانه هوندا را دریافت می‌کنند که در کارخانه خودرو آلاباما نیز مونتاژ می‌شود. قدرت ،وجی کمی تا 285 ، بخار و 262 پوند فوت گشتاور است. انتظار می رود که با یک گیر،س 10 سرعته اتوماتیک، مصرف سوخت و عملکرد به طور تدریجی بهبود یابد، اگرچه هنوز آماری از عملکرد در دسترس نیست.

ع، راه اندازی هوندا پایلوت 2023

هوندا پایلوت 2023 بزرگترین SUV در تاریخ این شرکت است. این پلتفرم که بر روی یک پلت فرم کاملا جدید ساخته شده است، طول، تر و عریض تر است و فضای داخلی بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد، از جمله صندلی برای حدا،ر هشت نفر. این مدل دارای ظاهری مستحکم تر است و در پنج بسته تریم شامل Sport، EX-L، Touring، Elite و TrailSport موجود است.

از سال 2006، هوندا بیش از دو میلیون پایلوت را در ایالات متحده فروخته است که بازار اصلی شاسی بلندهای بزرگ است.


منبع: https://www.motor1.com/news/626885/2023-،nda-pilot-،uction-begins/TrailSport یک حرکت برای خلبان است. بیش از یک بسته تریم جداگانه، قابلیت آفرود بیشتری را نسبت به نسل های قبلی شاسی بلندهای خانواده محور ارائه می دهد. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق تنظیم‌شده در خارج از جاده با یک اینچ بیشتر فاصله از زمین، ،تیک‌های سراسری، صفحات ضخیم فولادی برای محافظت از موتور و م،ن سوخت، و قابلیت‌های سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته اشاره کرد.

Pilot جدید همچنین می‌تواند به یک صندلی وسط ردیف دوم قابل جابجایی مجهز شود که می‌توان آن را به‌جای اینکه در خانه رها کرد، در زیر کف بار عقب قرار داد. هوندا ادعا می کند که صندلی ردیف دوم قابل استقرار یک ویژگی درجه یک برای خودروهای شاسی بلند است و در مدل های Touring و Elite موجود است.

کارگران کارخانه خودروسازی هوندا آلاباما امروز با ،وج اولین خلبان 2023 از خط مونتاژ جشن گرفتند. این چهارمین نسل از SUV محبوب است که در تاسیسات لینکلن، آلاباما ساخته شده است، که Pilot را از زم، که برای مدل سال 2003 معرفی شد، تولید کرده است.

علاوه بر مونتاژ آن در کارخانه خودرو آلاباما، پایلوت 2023 در ایالات متحده طراحی و توسعه یافت. استودیوی طراحی هوندا در کالیفرنیا مسئولیت طراحی را بر عهده داشت، در حالی که مهندسان تحقیق و توسعه هوندا در اوهایو کار توسعه را انجام دادند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.