تولید آلفارومئو توناله برای پاسخگویی به تقاضای زیاد در حال افزایش است

Tonale در اولین سال حضور خود در بازار، 11171 فروش را در اروپا به ثبت رساند اما در نوامبر سال گذشته اعلام شد که پیش‌فروش این مدل به 35000 دستگاه رسیده است. در قاره قدیم، این مدل با موتورهای هیب، پلاگین، هیب، ملایم و دیزلی فروخته می شود، برخلاف ایالات متحده که تنها پیشرانه PHEV در دسترس است. آسیاب برقی یک موتور بنزینی کوچک 1.3 لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی برای مجموع قدرت 285 ، بخار جفت می کند.

Tonale بخشی از برنامه آلفارومئو است تا حداقل 40 درصد از فروش خود را از خارج از اروپا تا پایان دهه جاری در مقایسه با 18 درصد در سال 2021 داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که Dodge Hornet با ،ن‌های اولیه فروش بالایی داشته باشد. بیش از 40000 فروش بالقوه در سال را نشان می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650442/alfa-romeo-tonale-،uction-increased/

12 ع، ها

Alfa Romeo Tonale 2024 (مشخصات ایالات متحده)

کارخانه Pomigliano در سال گذشته 34 درصد افزایش تولید داشت و در مجموع به 165000 دستگاه رسید که از این تعداد 20000 دستگاه Tonales بود. با اضافه شدن یک شیفت دوم برای کراس اوور، ،وجی Tonale به حدود 400 دستگاه در روز افزایش می یابد. این اطلاعیه همچنین به این م،ی است که 1600 کارگری که به طور موقت از کارخانه ا،اج شده اند به کار باز خواهند گشت.

قرار نیست تحویل آلفارومئو توناله تا سه ماهه دوم سال جاری در ایالات متحده آغاز شود، اما این کراس اوور در حال حاضر از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که طبق گزارش ها، این خودروساز در حال اضافه ، شیفت دوم به کارخانه Pomigliano خود در ایتالیا است که در آن تونال تولید می شود.

در همان کارخانه، Stellantis نیز فیات پاندا را می‌سازد و سازنده در حال کاهش تولید این خودروی کوچک است. به زودی، همان خط مونتاژ مسئولیت دوج هورنت را نیز بر عهده خواهد گرفت که در اصل نسخه‌ای از Tonale است. کراس اوور ایتالیایی در حال حاضر در اروپا و ژاپن فروخته می شود و به زودی به سواحل ایالات متحده می رسد، جایی که قیمت اولیه آن از 42995 دلار برای تریم Sprint سطح پایه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.