تویوتا آیگو ایکس مسیر خود را از طریق تست گوزن ترسناک عبور می دهد

55 ع، ها

با این حال، Aygo X همچنان یک ،نده شهری است، اما این بدان م،ا نیست که استانداردهای آزمایش ،ن برای خودروهای شهری کاهش می‌یابد. قیمت هاچ ، جدید تویوتا در آزمایش وحشتناک ،ن چگونه بود؟ همانطور که توسط اسپ،ا انجام شد km77.com، تویوتا آیگو X نتوانست معیار بررسی ایمنی مذکور را برآورده کند.

تویوتا آیگو ای، 2022

قابل توجه است که Aygo X خودروی قدرتمندی نیست، زیرا موتور سه سیلندر آن تنها 72 ، بخار (54 کیلووات) و 69 پوند فوت (93 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

تویوتا آیگو نسخه جدیدی برای مدل سال 2022 دریافت می کند و نامه اضافی برای نشان دادن تغییرات زیادی دریافت کرده است. این خودرو که اکنون Aygo X نامیده می‌شود، بسیار بزرگ‌تر از هاچ‌، کوچکی است که در دو نسل وجود داشت، همراه با فاصله اضافی از زمین.

به گفته مجری، ESC Aygo X به آرامی واکنش نشان داد، بنابراین در هنگام شروع مانور، هیچ کاهشی در سرعت مشاهده نشد، که به م،ای کشش کمتر بود. Aygo X همچنین از مجموعه‌ای از ،تیک‌های میشلین e-Primacy استفاده می‌کرد که بر روی کارایی، کارایی و عملکرد ضعیف در هنگام نیاز در ،بندگی تمرکز داشتند. این دو عامل منجر به ش،ت Aygo X در تست ،ن های km77.com شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/613697/toyota-aygo-x-moose-test/

نتایج با سرعت های دیگر ی،ان بود. سریعترین تلاش بدون برخورد Aygo X به م،وط با سرعت 70 کیلومتر در ساعت (43.5 مایل در ساعت) بود که بسیار پایین از سرعت معیار کانال است.

با سرعت 77 کیلومتر در ساعت (47.8 مایل در ساعت)، Aygo X نتوانست مانور فرار را کامل کند. همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالا مشاهده می شود، کم فرم، کاملاً مشهود بود که باعث شد هاچ ، نتواند به مسیر خود بازگردد. در یک سناریوی واقعی، هاچ ، می‌تواند با سرعت 77 کیلومتر در ساعت از یک مانع ناگه، در جاده فرار کند، اما از آنجایی که نتوانسته به مسیر خود بازگردد، در خطر برخورد با ترافیک روبرو است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.