تویوتا به دلیل کمبود قطعات، هدف تولید سالانه 9.7 میلیون خودرو را از دست می دهد

این اعداد ممکن است هنوز هم چشمگیر به نظر برسند – تصور کنید پارکینگ خیالی که می تواند همه 800000 وسیله نقلیه را در خود جای دهد چقدر بزرگ است – اما تویوتا می گوید این کاهش نسبت به پیش بینی اولیه است. کاهش ظرفیت تولید در ماه نوامبر منجر به پیش بینی تولید سالانه کمتر از 9.7 میلیون دستگاه خواهد شد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که این پیش بینی برای سال مالی 2023 (سال مالی 2023) است.

تویوتا بیان می‌کند که شیوع کووید-19 همچنان باعث ایجاد “مزاحمت قابل توجهی” برای مشتریان و اختلال در زنجیره تولید می‌شود. کمبود تراشه خودروساز را مجبور می‌کند تا برنامه‌های تولید خود را برای ماه نوامبر تنظیم کند، زم، که شرکت حدود 800000 خودرو تولید خواهد کرد که از این تعداد 250000 دستگاه در ژاپن و حدود 550000 در کارخانه‌ها در آمریکای شمالی، اروپا و سایر مناطق ساخته خواهد شد.

کمبود تراشه جه، در صنعت خودروسازی هنوز بدون هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در حال حاضر وجود دارد. در نتیجه، این بحران منجر به این می‌شود که بسیاری از خودروسازان با تولید خودرو دچار مشکل شوند و تویوتا نیز از اختلالات مصون نباشد. این سازنده ژاپنی اکنون با انتشار بی،ه‌ای رسمی اعلام می‌کند که باید برآوردهای تولید خود را برای سال جاری اصلاح کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/617769/toyota-miss-،uction-target-2022/تویوتا همچنین لیستی از تعلیق تولید در ماه نوامبر در کارخانه های ژاپنی خود را منتشر می کند. توقف تولید در 8 کارخانه و 11 خط تولید از مجموع 28 خط در 14 کارخانه وجود دارد. کارخانه فوجیماتسو بدنه خودرو تویوتا بیشترین تعداد روزهای بدون فعالیت تولیدی را خواهد دید، اما این کارخانه ای است که خودروساز فقط مدل های JDM Noah و Voxy را می سازد.

به دلیل تأثیر قطعات نیمه هادی و سایر عوامل، نگاه به آینده دشوار است. با این حال، ما به بررسی دقیق تامین قطعات و همکاری با طرف‌های مرتبط ادامه می‌دهیم تا تمام اقدامات ممکن را در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌تو،م تا حد امکان خودروهای زیادی را به مشتریان خود در اولین تاریخ ممکن تحویل دهیم.» نمایندگان رسانه ها ما همچنین برای جزئیات بیشتر با خودروساز تماس گرفته‌ایم و زم، که (و اگر) پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرس، خواهیم کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.