تویوتا تاکوما 2024 دارای قدرت چهار سیلندر توربو و هیبریدی است: گزارش

تویوتا در مخفی نگه داشتن نسل بعدی تاکوما کار قابل توجهی انجام داده است. ما هنوز طراحی را رمزگشایی نکرده‌ایم، اگرچه باید به‌شدت نشانه‌های استایل را از توندرای بزرگ‌تری که تویوتا اخیراً دوباره طراحی کرده است، وام بگیریم. این دو کامیون دارای یک پلت فرم مش،، معماری TNGA-F تویوتا هستند. فضای داخلی تاکوما باید با مدل نسل بعدی مدرنیزه شود و جدیدترین امکانات را به خودرو بدهد.

یک “منبع داخلی” به این نشریه گفته است که نسل بعدی تاکوما با دو گزینه موتور زیر کاپوت وارد بازار خواهد شد. پیکاپ سایز متوسط ​​هنوز کاملاً الکتریکی نیست، اما ظاهراً یک نوع هیب، وجود خواهد داشت که یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی در پیکاپ جفت می کند.

وقتی تاکوما به فروش می رسد، TRD Pro ممکن است بهترین تریم کامیون نباشد. این ویدئو همچنین در مورد تریم جدیدی که به تاکوما و سایر مدل‌های سری تویوتا می‌آید – Trail،ter – صحبت می‌کند. ظاهراً این به‌روزرس،‌های منحصربه‌فردی به پیکاپ می‌دهد که آن را برای ص،ه‌نوردی و ص،ه‌نوردی من،‌تر می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/626405/2024-toyota-tacoma-turbo-hybrid/

انتخاب دیگری که گفته می شود موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ غیر هیب، خواهد بود. تویوتا در حال حاضر از آن در هایلندر 2023 استفاده می کند. 265 ، بخار (198 کیلووات) و 309 پوند فوت (419 نیوتن متر) گشتاور در SUV تولید می کند. پیشرانه‌های تاکوما می‌توانند ،وجی‌های متفاوتی داشته باشند زیرا تویوتا موتور را بر اساس پیکاپ تراک و نیازهای خاص آن تنظیم می‌کند.

نسل بعدی تویوتا تاکوما در حال توسعه است. خودروهای آزمایشی با استتار شدیدی که در سال گذشته مشاهده شده‌اند، چیزهای زیادی را به تخیل رها کرده‌اند و ما اطلاعات کمی در مورد آن داریم. ما حتی کمتر در مورد اینکه چه چیزی به آن قدرت می دهد می د،م، اما یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب The Fast Lane Truck برخی شایعات جدید و هیجان انگیز را روشن می کند.

تویوتا تاکوما جدید با ع، های جاسوسی بدنه توندرا 13 ع، ها

این راه‌اندازی در حال حاضر به دیگر محصولات تویوتا نیرو می‌دهد. پیکربندی مشابهی در ل،وس RX وجود دارد که در مجموع 366 ، بخار قدرت (272 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. همچنین در Crown جدید، 340 ، بخار (253 کیلووات) و 400 پوند فوت (542 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.