تویوتا لندکروزر 70 با وجود اینکه نزدیک به 40 سال از عمرش می گذرد، به کار خود ادامه می دهد.

در همین حال، هانلی خاطرنشان کرد که تویوتا مشغول پاک ، سفارشات معوقی است که در حال حاضر برای SUV قدیمی دارد. این خودروساز به دلیل تقاضای زیاد درخواست های جدید را در استرالیا به طور موقت متوقف کرده است، حتی اگر مدل سال 2023 با افزایش قیمت 1600 دلاری از راه رسید.

تویوتا لندکروزر 70 2021 29 ع، ها

حتی صحبت هایی مبنی بر ارائه یک پیشرانه هیب، به این آفرود ارجمند وجود دارد که عملاً در صنعت خودروسازی بی سابقه است – برای برقی ، یک وسیله نقلیه 40 ساله. در حالی که لندکروزر 70 فعلی از یک موتور 4.5 لیتری توربودیزل V8 استفاده می کند، شایعاتی در مورد یک پیشرانه هیب، چهار سیلندر وجود دارد. هانلی احتمال کوچک شدن پیشرانه را رد نکرد و گفت مشتریان آن را می پذیرند، درست مانند لندکروز 300 و عدم وجود موتورهای V8.

او ادامه داد که این یک امکان متمایز برای هیب، است، به خصوص که شرکت در تلاش است سبزتر شود: “در نسلی از هر خودرویی که موتورها را تغییر می‌دهیم، این می‌تواند اتفاق بیفتد. کلید هر کاری که تویوتا انجام می‌دهد و اول از همه در تفکر ما در بازاری که شما در آن فعالیت می‌کنید و در عین حال به موقعیتی که کربن خنثی است می‌رسیم، برای هدف من، است، زیرا اکنون این موضوع در دستور کار قرار دارد.”

نگاهی به وب‌سایت تویوتا استرالیا نشان می‌دهد که LC70 در دو س، بدنه پیکاپ و SUV با یک غواصی نصب شده بر روی ستون A موجود است. موتوری که ذکر کردیم برای 202 ، بخار (151 کیلووات) و 317 پوند فوت (430 نیوتن متر) من، است که از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به جاده منتقل می شود. ، کار در طول سال ها اصلاح شده و دارای صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی، کیسه هوای دوگانه، تهویه مطبوع و همچنین پایداری و کنترل کشش است.


منبع: https://www.motor1.com/news/650146/toyota-land-cuiser-70-stick-around/فول، واگن بیتل اصلی را به مدت 65 سال (1938-2003) فروخت و در حالی که لندکروزر 70 آنقدرها هم قدیمی نیست، با گذشت زمان در حال پیشرفت است. این شاسی بلند که در سال 1984 معرفی شد، 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.هفتم سال آینده سال آینده خواهد بود و در آینده قابل پیش بینی در فروش باقی خواهد ماند. این افشاگری توسط معاون فروش و بازاریابی این شرکت در استرالیا انجام شده است. شان هانلی گفت فروش خودرو هیچ تغییری در برنامه محصول ما در سری 70 وجود ندارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.