تویوتا مدل های برقی پرفورمنس GR را قبل از سال 2030 عرضه نمی کند

در واقع، هانلی گفت که “تا سال 2030، هر تویوتا در محدوده ما، به غیر از خودروهای پرفورمنس GR، نوعی از برقی‌سازی خواهد داشت.” این بی،ه تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که مهندس ارشد GR86 گفت که مدل های اضافی GR فراتر از یاریس، کرولا، 86 و سوپرا وجود نخواهد داشت. آیا همه آنها تا هفت سال آینده ادامه خواهند داشت؟ خوشبختانه.

مانند BMW، تویوتا در مورد اینکه چگونه از بین رفتن موتور احتراقی در جاده بی‌طرفی کربن نباید عجله کرد، سخن گفت. بر این باور است که باید ،یبی از پیشرانه ها وجود داشته باشد تا به مردم اجازه دهد تصمیم بگیرند چه چیزی برای نیازهایشان بهترین است، به خصوص که زیرساخت شارژ EV هنوز در بسیاری از نقاط جهان توسعه نیافته است. خودروهای برقی بیشتری در راهند، اما خودروساز ژاپنی هنوز از ICE دست برنداشته است.

در مصاحبه با مجله استرالیایی Drive.com.au، مرد محلی مسئول فروش و بازاریابی در مورد جاده برقی سازی طی میزگردی با خبرنگاران در رویداد رونمایی کرولا کراس هیبرید صحبت کرد. شان هانلی گفت تویوتا با خودروهای برقی با باتری مخالف نیست، اما تنوع محصولات راه درستی است که در آینده قابل پیش بینی باید دنبال شود. منظور او مدل های هیبرید، پلاگین هیبرید و مدل های هیدروژنی سلول سوختی بود. تمام خودروها تا پایان دهه تا حدودی برقی خواهند شد، اما به استثنای یک استثنا – مدل‌های Gazoo Racing.

تویوتا مخاطبان خود را می شناسد و پایبندی به پیشرانه های فقط ICE برای علاقه مند، که به دنبال ،ید یک خودروی پرفورمنس هستند جذاب خواهد بود. اگر صحبت از آن شد، کرولا شش سیلندر GR سرانجام گیر،س دستی را که شایسته آن بود دریافت کرد در حالی که موشک جیبی GR Yaris موتور قدرتمند را از نسخه GR کرولا موریزو به ارث خواهد برد.

تویوتا سوپرا 2023 با گیر،س دستی (اروپا) ما یک تکه از پازل GR را از دست می دهیم – چه اتفاقی برای GR Super Sport افتاد؟ آ،ین باری که شنیدیم – که در سپتامبر 2021 بود – این هایپرکار یک مفهوم بود و تویوتا در حال مطالعه “تجاری سازی بالقوه” بود. با توجه به آنچه که مهندس ارشد GR86 در مورد محدود ، محدوده GR به چهار مدل گفت، ما نمی‌تو،م خیلی امیدوار باشیم…


منبع: https://www.motor1.com/news/616950/toyota-gr-electrified-ruled-out/

15 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.