تویوتا هایلوکس AT44 یک کامیون هیولایی شش چرخ است که برای افراد افراطی ساخته شده است

این کامیون هیولایی که به ،وان هایلو، AT44 6×6 شناخته می شود، برای افراطی ها ساخته شده است. سواری های مضحک توسط ماشین های بارکرافت در یوتیوب.

هایلو، AT44 6×6 دارای موتور 3.0 لیتری دیزلی است که برای مصرف سوخت جت اصلاح شده است. این تضمین می کند که سوخت در دمای بسیار پایین -45 درجه فارنهایت (43- درجه سانتیگراد) همچنان قوی است.

در مورد اینکه چرا تصمیم برای تبدیل هایلو، به 6×6 گرفته شده است، Arctic Trucks گفت که با شش چرخ در حال حرکت، شما کشش بیشتر و شناور بیشتری دارید، به علاوه می تو،د بیشتر حمل کنید و شیب بیشتری داشته باشید.

برای بازگشت به چالش، Arctic Trucks یک دکل از تویوتا هایلو، ساخت. این یک دکل AT44 است که به نام شرکت و ،تیک های مورد استفاده نامگذاری شده است، اما به جای اینکه فقط چهار محور داشته باشد، شرکت به دلایل مختلف یک محور سوم را اضافه کرد.

برای ساخت هایلو، AT44 6×6، Arctic Trucks مجبور شد یک تویوتا هایلو، را جدا کند. حدود 80 درصد از فریم با مواد قوی تری جایگزین شد، در حالی که 20 درصد به طور کامل بازسازی شد – هم برای تقویت شاسی و هم شخصیت دادن به کامیون. حدود 500 ساعت برای اصلاح دکل صرف شد، که شامل فرآیندهایی برای تقویت سیستم تعلیق و بهبود مرکز ثقل ماشین خارج از جاده است. همانطور که می د،د هر چه مرکز ثقل کمتر باشد از نظر آفرود بهتر است.

Arctic Trucks قیمت تویوتا هایلو، AT44 6×6 را در وب سایت خود اعلام نکرده است، اما ویدیوی بالا نشان می دهد که قیمت آن 275000 دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/601121/toyota-hilux-at44-six-wheels/Arctic Trucks به دلیل ساخت دکل های هاردکور برای مقاصد به همان اندازه شدید شهرت یافته است. با این حال، شرکت ایسلندی در طول سفر خود در قطب ج، در سال 2008 با چالش هایی مواجه شد.

برد کامیون نیز افزایش یافت. این خودرو دارای م،ن 750 لیتری سوخت است، در حالی که خود کامیون می تواند تا 1400 لیتر بشکه سوخت را حمل کند. البته، کامیون هیولا به مجموعه ای از ،تیک های 44 اینچی با دیواره های جانبی نرم مجهز شده است، زم، که تیم مجبور به تخلیه ،تیک ها برای کشش بهتر است، مفید است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.