تویوتا هایلوکس EV مفهومی برای پیش نمایش کامیون بدون آلایندگی بالقوه معرفی شد

این سازنده ژاپنی شصتمین سالگرد فعالیت خود را در تایلند جشن می گیرد که در آن مراسم بزرگی به من،ت این جشن برگزار شد. به ،وان بخشی از این جشن، تویوتا کانسپت موسوم به هایلو، Revo BEV را برای اولین بار در مقابل تماشاگران به نمایش گذاشت، اگرچه در واقع آماده ارائه اطلاعات دقیق در مورد کامیون بدون آلایندگی نبود. تنها چیزی که در حال حاضر داریم تنها یک تصویر رسمی و شایعات تایید نشده است.

اخیراً تویوتا نیز اعلام کرد که شروع به کار کرده است کار روی هایلو، هیدروژنی پس از دریافت بودجه از ،ت بریت،ا از طریق مرکز پیشرانه پیشرفته (APC) برای توسعه خودروهای بدون آلایندگی. در حال حاضر چیز دیگری مشخص نیست، اما تویوتا یک کامیون هایلو، موجود را با استفاده از فناوری هیدروژن خود از نسل دوم به یک خودروی الکتریکی سلول سوختی تبدیل خواهد کرد. این پیشرانه هیدروژنی را می توان در زیر کاپوت Mirai یافت و در هایلو، FCEV، مخازن هیدروژن در زیر کابین ذخیره می شوند و پشته پیل سوختی جایگزین آسیاب احتراق داخلی معمولی در محفظه موتور می شود.

این کامیون مفهومی توسط آکیو تویودا، رئیس و مدیر عامل شرکت تویوتا موتور روی صحنه ارائه شد، او اشاره کرد که حداقل برخی از کارهای توسعه برای کامیون EV در تایلند ساخته شده است، جایی که هایلو، یک وسیله نقلیه بسیار محبوب است. با این حال، تویودا مشخصات فنی کامیونی که با باتری کار می‌کند، ارائه نکرده است. این کامیون با IMV 0 Concept، یک نمونه اولیه خودروی تجاری س،، در صحنه مش، بود. جالب توجه است که تویودا در طول سخنر، خود گفت که “BEV ها تنها راه برای دستیابی به اه، بی طرفی کربن در جهان نیستند.”

تویوتا هایلو، یک کامیون جمع و جور است که در حال حاضر در ایالات متحده موجود نیست اما یکی از پرفروش ترین وانت های کوچک در سراسر جهان است. اکنون هایلو، در نسل هشتم خود مجموعه ای از موتورهای چهار و شش سیلندر مختلف را بسته به منطقه ارائه می دهد. تا کنون هرگز یک مدل کاملاً الکتریکی وجود نداشته است، اما به نظر می رسد که احتمالاً در آینده مدلی با باتری وجود دارد. و این فقط یک فرض یا شایعه نیست زیرا تویوتا به تازگی از نمونه اولیه کامیون الکتریکی هایلو، رونمایی کرده است که احتمالاً نشان دهنده یک مدل تولیدی آینده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/626576/toyota-hilux-ev-concept-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.