تویوتا AE86 کانسپت به عنوان سیستم های هیدروژنی و الکتریکی کارخانه ای معرفی شد

با این حال، بزرگترین شگفتی، گیر،س دستی است و تویوتا می گوید که تعادل وزن خودرو را تا حد ممکن نزدیک به نسخه اصلی نگه داشته است. این شرکت ادعا می کند که این وسیله نقلیه یک تجربه رانندگی بسیار منحصر به فرد را ارائه می دهد که ،یبی از درگیری یک خودروی سه پدال با “ویژگی های نیروی محرکه قوی” یک وسیله نقلیه الکتریکی است.

13 ع، ها

کانسپت دیگر مبتنی بر AE86 که برای اولین بار در سالن خودرو توکیو به نمایش درآمد، کانسپت AE86 BEV است که دارای بدنه لوین با چراغ‌های جلو ثابت است. این خودرو تقریباً همان رنگ کانسپت AE86 H2 را دارد و مخفی شدن زیر ف، یک پیشرانه نسبتاً جالب است. این سیستم با باتری از یک موتور الکتریکی که از یک توندرا هیب،، یک بسته باتری از یک هیب، پلاگین پریوس و قطعاتی از دیگر مدل‌های تولیدی تویوتا و ل،وس استفاده می‌کند، استفاده می‌کند.

تبدیل خودروهای قدیمی به ماشین‌های آلایندگی صفر به ،وان روشی هوشمند برای زنده نگه داشتن مدل‌های قدیمی برای نسل‌های آینده به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود. تویوتا پتانسیل کارخانه خود را در این راستا با دو کانسپت که اولین خود را در سالن خودرو توکیو در ژاپن معرفی می کند، پیش نمایش می دهد. این دو خودروی نمایشی بر اساس تویوتا AE86 ساخته شده‌اند اما پیشرانه‌های متفاوتی دارند.

موتور چهار سیلندر زیر کاپوت تا حد امکان به شکل اصلی خود نگهداری می شود، اما با انژکتورهای سوخت، لوله های سوخت و شمع های اصلاح شده برای مطابقت با مشخصات سیستم هیدروژنی. خودروساز ژاپنی می گوید این خودرو را به گونه ای توسعه داده است که صدا و ارتعاشات موتور احتراق داخلی همچنان بسیار زیاد است.


منبع: https://www.motor1.com/news/630976/toyota-ae86-electric-hydrogen-concepts/کانسپت تویوتا AE86 H2 و AE86 BEV تأکید بیشتر بر اعتبار سبز این دو مفهوم، صندلی‌های داخل خودروها است. این صندلی‌ها کاملاً جدید نیستند، بلکه صندلی‌هایی هستند که با استفاده از کمربند ایمنی و پد کمربند ایمنی ساخته شده از مواد بازیافتی بازسازی شده‌اند. تویوتا برای ساخت این دو نمونه اولیه با تعدادی از شرکت های پس از فروش شریک شده است، اگرچه هیچ برنامه ای برای تولید انبوه وجود ندارد.

این مدل با کانسپت AE86 H2 شروع می‌شود و بر اساس س، بدنه Trueno با چراغ‌های جلوی جمع‌شونده و بدنه دو رنگ سفید-مشکی ساخته شده است. از بیرون تقریباً به طور کامل به نظر می رسد، اگرچه بسیاری از موارد زیر پوست تغییر کرده است. تویوتا دو م،ن هیدروژن با منبع Mirai را در صندوق عقب نصب کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.