تویوتا FJ کروزر Overlander Tiny Home برای ماجراجویی های بزرگ آماده است

جولیانا به اشتراک گذاشت که زندگی در جاده ممکن است گاهی سخت باشد. با این حال، او آن را آزاد می‌داند، و تمایل او برای کاوش در مناطق دیدنی و ناهموار ایالات متحده به یک وسیله نقلیه آفرود بسیار توانا نیاز داشت، از این رو او وسیله نقلیه را انتخاب کرد.

جولیانا اذعان می کند که زندگی در جاده می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زم، که به امکاناتی مانند حمام یا آب جاری دسترسی ندارید. با این حال، او تصمیم می گیرد روز به روز زندگی کند و با جریان پیش برود، بدون اینکه نگران آینده باشد. او عاشق احساس آزادی و احساس سرزندگی است که این س، زندگی فراهم می کند.

خانه کوچک جولیانا FJ Cruiser Overland ممکن است مجلل ترین یا بزرگ ترین نباشد، اما به او اجازه می دهد تا رویای خود را برای کاوش در فضای باز و زندگی در جاده زندگی کند. او دیگران را تشویق می‌کند تا شیوه‌های زندگی جایگزین را در نظر بگیرند و آنچه را که به آنها احساس زنده بودن می‌دهد، بیابند.


منبع: https://www.motor1.com/news/657971/toyota-fj-cruiser-overlander-motor،me-perfect-adventure-seekers/موتورخانه ها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند. ما خانه‌های بزرگی را دیده‌ایم که تقریباً شبیه خانه‌های بزرگ چرخ‌دار هستند، در حالی که خانه‌های کوچک نیز به ما نشان می‌دهند که شیوه زندگی عشایری همیشه یک وسیله نقلیه بزرگ را تضمین نمی‌کند. با این حال، س، زندگی یک فرد همیشه بر اندازه و قابلیت های سواری آنها تأثیر می گذارد.

برای جولیانا، زندگی تمام وقت در جاده با تویوتا FJ Cruiser Overlander SUV 2012 خود با س، زندگی او مطابقت دارد. برجسته در سفر غول پیکر خانه کوچکجولیانا به ،وان راهنمای مسیر برای Onyx Off-Road کار می کند، شغلی که از زندگی ون انتخابی او پشتیب، می کند.

جولیانا با محبت موتورخانه FJ Cruiser خود را “Wreck” می نامد که مخفف “Recycle” است، زیرا همه چیز در خودرو یا بازیافت می شود، متوقف می شود یا تخفیف داده می شود. او تغییرات زیادی در SUV تویوتا خود ایجاد کرده است، از جمله اضافه ، یک قفسه سقف دنده ،میش کوهان دار، پنل های خورشیدی، و چراغ های جلو و چراغ های زیپ دار. قفسه سقف هنوز در مرحله چیدمان است، اما جولیانا جعبه های ذخیره سازی روی آن دارد که از آنها برای نگهداری وسایل خود استفاده می کند. پنل های خورشیدی روی سقف وسیله نقلیه او 200 وات برق برای او فراهم می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.