تویوتا GR یاریس دارای موتور سه سیلندر خود با قدرت 741 اسب بخار است

در حالی که یاریس استاندارد GR نیروی خود را از طریق یک گیر،س شش سرعته دستی به سیستم چهار چرخ متحرک هدایت می کند، این جانور کوچک دارای یک گیر،س X-Shift با یک کلاچ پس از فروش است. نکته جانبی – تویوتا مدتی است که در حال آزمایش یک تبدیل اتوماتیک هشت سرعته گشتاور در یک نمونه اولیه بوده است اما هنوز عرضه نشده است.

اگر می‌پرسید مالک این خودرو چه ،ی است، تویوتا GR یاریس مود شده متعلق به پیتر فریدمن، بنیانگذار Røde Microp،nes است.


منبع: https://www.motor1.com/news/669600/toyota-gr-yaris-741-hp/

این شیطان کوچک با نام مستعار “جونده” در حال حاضر بیش از 30 داینو را بدون هیچ مشکلی انجام داده است. Powertune استرالیا بیش از یک سال است که موتور سه سیلندر را کالبد شکافی می کند، بنابراین می توان گفت تقریباً همه چیزهایی را که درباره G16E-GTS باید بد،م می داند. داشتن اینقدر قدرت در یک ماشین AWD کوچک که تنها 1280 کیلوگرم (2822 پوند) وزن دارد، بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد.

سه دیگ ماساژ داده شده است تا قدرت عظیم 741 ، بخار (دقیقاً 740.9 ، بخار) را در 8117 دور در دقیقه ارائه دهد. این موتور با حفظ میل لنگ، پیستون و میله های اصلی، 462 ، بخار در هر لیتر تولید می کند. تماس گرفته شده توسط CarBuzzمتخصص بازارهای افترمارکت مستقر در نیو ساوت و، گفت که آنها یک توربوشارژر Garrett G30-770، یک واشر سر قوی تر، یک سیستم اگزوز Akrapovic، یک این،و، جدید و یک منیفولد اگزوز توربو سفارشی نصب کرده اند. برای اینکه همه چیز هماهنگ باشد، یک ECU جدید Motec وجود دارد.

تویوتا جی آر یاریس با 257 ، بخار قدرت، یک موشک جیبی واقعی است. در ژاپن، با تولید 268 ، بخار از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ، کمی قدرتمندتر است. همان واحد G16E-GTS در GR کرولا نیز یافت می شود که 300 ، بخار قدرت تولید می کند. Powertune استرالیا در ت، برای کاهش قدرت مضحک از آسیاب کوچک سه دیگ، موتور را برای مطابقت با یکی از جدیدترین ابرخودروها – مک لارن 750S – به شدت اصلاح کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.