تویوتا GR یاریس و GR کرولا بیش از 500 اسب بخار از تیونر دریافت می کنند

G16E-GTS ممکن است از نظر موجودی قابل توجه باشد، اما چند مود ساده می تواند قدرت بیشتری را از این خط 3 باز کند. تیم Motive TV خاطرنشان کرد که آنها متوجه ناهماهنگی‌های زیادی در کارکرد یاریس GR خود شده‌اند. آنها معتقدند این به این دلیل است که GR یاریس در تلاش است تا مطمئن شود که سیستم چهار چرخ متحرک آن بیش از حد گرم نمی شود. ECU موجودی GR یاریس همچنین ناهماهنگی هایی مانند اضافه ، خط قرمز مصنوعی در حین کشش یا کشیدن زمان بندی در انتهای بالای محدوده دور ایجاد می کند.

با نزدیک شدن به سطوح قدرت بالاتر، تنها مشکل مک،کی که تیم در G16E-GTS پیدا کرد، فنرهای سوپاپ بود. شناور سوپاپ در دورهای بالاتر پس از اضافه شدن لحن مشاهده شد و مجموعه ای قوی از فنرهای سوپاپ برای جبران اضافه شد. در حین افزودن فنرهای سوپاپ، می‌تو،د میل‌بادامک‌های عملکردی جدیدی را نیز اضافه کنید، که دقیقاً همان چیزی است که خدمه تلویزیون Motive عملکرد چشمگیری را به همراه داشت.

Motive Video یک کانال یوتیوب استرالیایی است که بر روی تیونینگ پس از فروش خودروهای پرفورمنس تمرکز دارد. آنها به خاطر ساخت تویوتا GR یاریس خود که باعث شد هاچ ، کوچک خود را از انبار به بیش از 500 ، بخار رساندند، به خوبی شناخته شده اند. Motive Video همچنین رکورد سریعترین یاریس GR را در نوار درگ با زمان ثبت رکورد 10.8 ث،ه به ثبت رساند.

تمام این تجربه‌هایی که محدودیت‌های پلت‌فرم GR Yaris را پشت سر می‌گذارند به این م،ی است که تیم Motive TV یک یا دو چیز در مورد تیونینگ توربوشارژ جدید تویوتاس در خط 3 می‌داند. G16E-GTS کاملاً جدید یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ خطی 3 است که 268 ، بخار نیرو (200 کیلووات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور در GR یاریس تولید می کند. برای GR کرولا بزرگتر، G16E-GTS 300 ، بخار (224 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

همانطور که ساخت ادامه دارد، مدها به انباشته شدن ادامه می دهند تا زم، که در یاریس کوچک GR به بیش از 500 ، بخار قدرت برسید. چه مودهایی را به هاچ GR تویوتا خود اضافه می کنید؟


منبع: https://www.motor1.com/news/600061/gr-yaris-mods-500-،rsepower/تویوتا GR یاریس و GR کرولا جدید ماشین‌های عملکردی چشمگیر کارخانه هستند، اما این بدان م،ا نیست که جایی برای بهبود وجود ندارد. در واقع، تیونرها موتور 3 سیلندر در هات هاچ تویوتا GR را بسیار قابل تنظیم می دانند. برای اینکه دقیقاً به شما نشان دهیم چگونه می تو،د با خیال راحت عملکرد هات هاچ تویوتا GR جدید خود را افزایش دهید، بچه های Motive Video راهنمای تنظیم کاملی ایجاد کرده اند.

با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد یاریس در حین اجرای داینو، تیم می‌تواند تشخیص دهد که کدام اصلاحات ارزش وقت و هزینه شما را دارند. حالت‌های آسان مانند آهنگ مطمئناً ارزش سرمایه‌گذاری را دارند و مقدار قابل توجهی از قدرت را اضافه می‌کنند. تغییراتی مانند ورودی یا اگزوز قدرت قابل توجهی اضافه ن،د، اما نویزهایی را اضافه ،د که در خودروی استوک وجود ندارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.