تویوتا GR86 2022 موتور را در مسیر حرکت می کند، شرکت از پوشش گارانتی خودداری می کند


منبع: https://www.motor1.com/news/668858/2022-toyota-gr86-engine-،n-no-warranty/

منصفانه است که توجه داشته باشید آن مرد ماشین را متوقف نکرد و یک دقیقه دیگر یا بیشتر به رانندگی ادامه داد تا اینکه موتور منفجر شد. همچنین لازم به ذکر است که به گفته مالک خودرو با حدود 19000 مایل بر روی ساعت هیچ تغییری در موتور نداشته و با روغن 5W30 در روز قبل تعویض شده است. با این حال، ،ابی سیستم روغن منطقی ترین توضیح برای ،ابی موتور است.

11 ع، ها

بررسی تویوتا GR86 Premium 2022

درایو گزارش می دهد که لوک حدود 13000 دلار برای جایگزینی کامل موتور ذکر شده است. اگر با فروشنده یا تویوتا به توافق نرسد، باید هزینه این عمل را از جیب خود بپردازد.

“[An agent] می پرسد من ماشین را در کدام فروشنده دارم. من به او می گویم و او با فروشنده تماس می گیرد، سپس به من مراجعه می کند و می گوید که فروشنده درست است و من هیچ پوشش گارانتی دریافت نمی کنم. می خواهم بدانم چرا آنها از گارانتی امتناع می ورزند و دوباره چیزی در مورد “ماهیت وسیله نقلیه استفاده شده” بیان می کنند. شخص شرکتی سعی کرد به طور خلاصه بگوید من هم در حال مسابقه دادن هستم.”

مردی که ترجیح می‌دهد فقط لوک از کنارش بگذرد، تجربه‌اش با کوپه ژاپنی را به آن‌جا برد Reddit و یک ویدیو در یوتیوب، که او را پشت فرمان در یک جلسه پیست در Palmer Motorsports Park در یکشنبه گذشته نشان می دهد. همانطور که از فیلم می بینید، لوک واقعاً وسیله نقلیه را به جایی نزدیک نمی کرد و به دنبال چیزی بود که ما آن را به ،وان یک دور گرم ، توصیف می کنیم. متأسفانه، صداهای عجیب و غریب از محفظه موتور در حدود 6:00 دقیقه ویدیو شروع شد.

“در ابتدا [I] فکر می‌کردم آستر گلگیر یا چیزی شل شده است و به ،تیک می‌کوبد، چون کلاه ایمنی به سر داشتم، و واقعاً انتظار ،ابی موتور در حین گرم ، را نداشتم. در نهایت، صدای بسیار بلند شد و من همانطور که نشان داده شده است، خود را کنار کشیدم.” درایو.

در یک Reddit پستمالک توضیح می‌دهد که GR86 از پیست یدک‌کش شده بود و سپس آن را برای بازرسی به اکتون تویوتا در لیتلتون، ماساچوست برد. وقتی او از فروشنده خبر داد، به او خبر دادند که سوراخی در بالای بلوک موتور پیدا شده است – مشکلی که حداقل تعدادی از دارندگان سوبارو باید با آن آشنا باشند – و فروشنده گفت: ضمانتنامه تعمیر را پوشش نمی دهد زیرا ماشین در یک پیست استفاده شده است. لوک سپس تصمیم گرفت مستقیماً با تویوتا تماس بگیرد اما تقریباً همان بازخورد منفی را دریافت کرد.

اگر تویوتا GR86 2022 را جستجو کنید گوگل، به م،ای واقعی کلمه اولین نتیجه ای که به دست می آورید به شما می گوید که ماشین اسپورت “در مسیر ثابت شده است. خیابان آماده است.» با این حال، به نظر می رسد که هر GR86 2022 از کارخانه تهیه نمی شود تا در یک مسیر بسته رانده شود. حداقل، این چیزی است که یکی از صاحبان GR86 اخیراً به سختی آموخته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.