تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با سیستم تعلیق مجدد در اروپا عرضه شد


تویوتا چهار سال پیش خط تولید GR را با GRMN در بالای زنجیره غذایی افتتاح کرد و پس از آن خودروهایی با ،د GR و سطح پایین GR Sport قرار گرفتند. تنها راکت جیبی یاریس تاکنون درمان پرچرب GRMN را دریافت کرده است، در حالی که GR برای کرولا، 86 و سوپرا استفاده شده است. همانطور که برای GR Sport، به طور گسترده در خط تولید خودروسازان استفاده می شود، زیرا حتی می تو،د یک مینی ون با این مشخصات را در خانه در ژاپن تهیه کنید.

آ،ین محصول از خانواده GR Sport RAV4 برای اروپا است که در آن کراس اوور جمع و جور به نسخه های GR Sport یاریس، یاریس کراس، C-HR و حتی پیکاپ هایلو، می پیوندد. در اصل، این یک بسته س، است که با حداقل تغییرات مک،کی ،یب شده است. مهندسان سیستم تعلیق را با فنرهای سفت تر و کمک فنرهای اسپرت تنظیم کرده اند. تویوتا وعده داده است که اینها هندلینگ بهتر و “تجربه رانندگی جذاب تر” را فراهم می کنند.

تویوتا راو4 GR اسپرت 2023

14 ع، ها

RAV4 در طعم GR Sport را می‌توان با پیشرانه‌های هیب، و پلاگین هیب، استفاده کرد و با توجه به تزئینات قوس چرخ‌ها که به رنگ مشکی پیانو رنگ‌شده‌اند، می‌توان آن را از نظر بصری متمایز کرد. همین پوشش روی قالب های جانبی و تزئینات درب پشتی نیز اعمال شده است. علاوه بر این، اسپوی، جلو ظاهری نقره‌ای تیره در هیب، و ظاهری ف،ی در PHEV دارد.

نشان‌های ظریف «GR» و قاب‌های به‌روز چراغ‌های مه شکن نیز برای سطح تریم جدید در نظر گرفته شده‌اند. تویوتا اشاره می‌کند که RAV4 GR Sport اولین مدل این خودروساز است که روی چرخ‌های آلیاژی سوار می‌شود که با استفاده از “تکنیک برش خط فوق‌العاده دقیق” طراحی شده است. اندازه این مجموعه 19 اینچ است و دارای روکش مشکی براق با طرح‌بندی پنج پره دوبل و جزئیات خط‌های ماشینکاری شده روشن است.

صندلی‌های جلوی اسپرت‌تر، منحصر به ک، جدید، با روکش‌های جیر مانند با روکش‌های چرم مصنوعی پوشیده شده‌اند. آرم “GR” پشت سری ها را تزئین می کند در حالی که دوخت نقره ای متضاد روی صندلی ها، اهرم دنده و فرمان اعمال شده است. تویوتا برای بهتر ، همه چیز، روکش ف،ی را روی کارت‌های در و فرمان نصب می‌کند. یک م،تور نمای پانوراما و همچنین صندلی های جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی با عملکرد حافظه برای صندلی راننده استاندارد است.

از آنجایی که بر اساس RAV4 2023 فروخته شده در اروپا ساخته شده است، GR Sport جدیدترین نمایشگر راننده 12.3 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی 10.5 اینچی را دارد. تغییر سال مدل همچنین همراه با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی ارتقا یافته است که اکنون شامل یک سیستم کمکی فرمان اضطراری جدید و یک سیستم پیش از برخورد بهتر است.

تویوتا RAV4 GR Sport را قبل از پایان سال در اروپا به فروش خواهد رساند.


منبع: https://www.motor1.com/news/617416/toyota-rav4-gr-sport-europe/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.