تیزر جدید سوبارو در بیابان با نمای پشتی ناهموار


منبع: https://www.motor1.com/news/659704/new-subaru-wilderness-teaser-drops-hint-rugged-rear-end/اینها فقط حدس و گمان هایی هستند که در مورد ما وجود دارد، اما ما فقط چند روز فرصت داریم تا ببینیم آیا پیش بینی های ما عملی خواهد شد یا خیر. مدل بعدی سوبارو Wildnerness به طور کامل در نمایشگاه خودروی نیویورک در تاریخ 5 آوریل 2023 رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است، سوبارو کراس‌تک 2024 اوا، امسال با دو گزینه موتور به نمایندگی‌ها راه پیدا می‌کند: موتور پایه 2.0 لیتری 152 ، بخاری و 2.5 لیتری 182 ، بخاری. دومی که در تریم های اسپورت و لیمیتد عرضه خواهد شد، در لافایت، ایندیانا ساخته شده است. اگر Crosstek واقعاً پکیج Wilderness را دریافت کند، به احتمال زیاد به آسیاب قدرتمندتر مجهز خواهد شد.

با این اوصاف، عوامل زیادی وجود دارد که کراس‌تک را به ،وان نامزد احتمالی مدل بعدی Wilderness تبدیل می‌کند. این مدل پرفروش‌ترین مدل سوبارو در سال 2022 بود، بنابراین ارائه یک نسخه جدیدتر با ،تیک‌های ،بنده و فضای اضافی از سطح زمین کاملاً منطقی است. حتی بهتر از آن، کراس تک به تازگی برای مدل سال 2024 به روز شده است.

در کمتر از یک هفته، سوبارو آ،ین عضو خانواده Wilderness را که در حال حاضر توسط Forester و Outback اشغال شده است، معرفی خواهد کرد. این پکیج آفرود برای یکی دیگر از خودروهای سوبارو در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، اگرچه این خودروساز هنوز اعلام نکرده است که کدام یک از خودروهایش این تغییرات خشن را دریافت خواهند کرد.

در ادامه اولین تیزر هفته گذشته، سوبارو اکنون ،مت عقب جدیدترین مدل Wilderness خود را نشان می دهد. تصویر تیزر از اخلاق طراحی فعلی سپر عقب Outback Wilderness پیروی می کند – این بار یک علامت کلمه برجسته “Subaru” که توسط دو نشانگر نارنجی روی روکش مشکی پوشانده شده است.

همانطور که گفته شد، سوبارو فاش نکرده است که کدام مدل نام Wildnerness را دریافت می کند، اگرچه قبلاً استنباط کردیم که می تواند Crosstek یا Ascent باشد. با قضاوت بر اساس آ،ین تیزر، تصور اینکه کراس تک دارای سپر عقب خشن باشد کار سختی نیست. در واقع، به نظر می رسد که کاملاً من، است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.