تیزر جدید Lincoln Nautilus Glimpses Glass Cockpit در 17 آوریل عرضه می شود

یک لینکلن ناتیلوس جدید نزدیک است. این شاسی بلند سایز متوسط ​​در حال آماده شدن برای نسل جدید است و تیزر ویدیویی جدید لینکلن تایید می کند که این نسل تقریباً به اینجا رسیده است. از تاریخ ارسال این مقاله در 14 آوریل، تاریخ را برای 17 آوریل ذخیره کنید – AKA دوشنبه آینده.

مراقب چیزی بودن Motor1.com برای تمام اطلاعات در مورد اولین لینکلن ناتیلوس جدید.


منبع: https://www.motor1.com/news/662294/lincoln-nautilus-teaser-gl،-،pit-debut-april-17/

فراتر از آن، لینکلن بار دیگر ثابت می کند که اگر یک خودروساز بخواهد رازی را حفظ کند، می تواند. بیشتر به هر حال – ما هیچ ع، جاسوسی از نمونه های اولیه را در ملاء عام ندیده ایم. اما در نوامبر 2022، تصاویری از طراحی بیرونی جدید Nautilus از ،ت چین به بیرون درز کرد. احتمالاً مدلی که در آمریکای شمالی فروخته می‌شود، شبیه به ناتیلوس ارائه شده در شرق دور خواهد بود، اما ما تا چند روز دیگر مطمئن خواهیم شد.

اما آیا این واقعاً یک خبر بزرگ است؟ ما اغلب دیده‌ایم که خودروسازان ع،‌ها و ویدیوهای تیزر را با ویژگی‌های پوشیده در تاریکی به اشتراک می‌گذارند، بنابراین تصمیم گرفتیم اسکرین‌شات را با رقص ابرهای بنفش تقویت کنیم. این تصویری است که در بالای این مقاله می‌بینید، و معلوم است که تصادفی بودن، اوم، تصادفی نبوده است. اگر حقیقت داشته باشد، این یک پیش نمایش از فضای داخلی جدید Nautilus است که با صفحه نمایشی از جمله یک پانل بلند که به نظر می رسد تمام طول داشبورد را اجرا می کند، بسته بندی شده است.

با اضافه شدن مقداری نور دیجیتال به تصویر، می‌تو،م ببینیم که نشان لینکلن روی یک صفحه نمایش لمسی به س، تبلت مرکزی است. سپس رگه‌های بنفش به صفحه‌های بالایی می‌پرند و به چپ و راست می‌روند تا ابرهای بنفش را روی نمایشگرهای دیجیتال ایجاد کنند. ما نمی تو،م اندازه ها یا جزئیات را تشخیص دهیم، اما مطمئناً به نظر می رسد ناتیلوس بر روی صفحه نمایش دیگری پیش بینی شده است و گوشه ها را به هم متصل می کند تا به این SUV جدید کابینی شیشه ای جذاب ببخشد.

با این حال، ویدیوی کوتاه چیزی بیش از فاش ، تاریخ اولین نمایش است. نگاهی اجمالی به فضای داخلی تاریک می‌اندازیم که توسط برخی ،میشن‌های رایانه‌ای تند روشن شده است که در ارزش اسمی، تصادفی به نظر می‌رسد. دو رگه بنفش از یک نشان لینکلن نور، بیرون می زند و به چپ و راست پخش می شود زیرا مه بنفش به صورت افقی بین آنها پخش می شود. ما کلمه را می بینیم ناتیلوس به آرامی ظاهر می شوند، و با محو شدن ابرهای بنفش، یک جفت برش بنفش در طرفین ظاهر می شود. در نهایت، ما خبر بزرگ این تیزر را دریافت می کنیم: تاریخ اولین نمایش در 17 آوریل با برگزاری این رویداد در شهر نیویورک.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.