جاستین بیبر یک پورشه غیرمعمول را به مجموعه خودروهای خود اضافه کرد



جاستین بیبر در ارتباط با خودروهایی با ظاهری عجیب و غریب تازه کار نیست. Rolls-Royce Wraith ساخته شده توسط گمرک ساحل غربی را به خاطر دارید؟ با این حال، به نظر می رسد که خواننده برنده جایزه گرمی هنوز کارش را تمام نکرده است و یک چیز عجیب دیگر را به مجموعه ماشین های خود اضافه کرده است – اگرچه این یکی از RR ،اب قابل قبول تر است.

ما در مورد Porsche 968 L’Art صحبت می کنیم و بله، تنها با نام شما باید تشخیص دهید که این یک مدل منحصر به فرد است که از هنری بزرگ الهام گرفته است. اما صبر کنید تا خود خودرو را ببینید، که حداقل ساخت معمولی کوپه پورشه موتور جلو نیست.

بیبر با قرار دادن ع، پورشه 968 L’Art در انتهای تصویری که شبیه ع،‌های هفته مد لندن به نظر می‌رسید، در اینستاگرام خود (جاسازی شده در بالا) ماشین را فاش کرد. پست رسانه اجتماعی با ،و، جدا از ایموجی همراه نبود. چندین گزارش اشاره کرده اند که پورشه واقعاً به مجموعه خودروهای این افراد مشهور اضافه شده است.

Porsche 968 L’art حاصل همکاری این خودروساز و برند مد فرانسوی L’Art de L’Automobile است. یکبار مصرف را می توان به راحتی با رنگ سبز آن با روکش چرخ های منطبق تشخیص داد، اگرچه به نظر می رسد رنگ در مورد بیبر به رنگ سبز به روز شده است. در داخل، کوپه با صندلی های Recaro و به ویژه کرونومتر Tag Heuer روی داشبورد عرضه می شود.

وقتی ،ت به قیمت‌گذاری می‌شود، 968 L’Art وقتی در سال 2021 معرفی شد، قیمتی نداشت. پس از آن، به‌،وان یک بار دیگر، اگر بیبر آن را با مبلغ هنگفتی دریافت کند، تعجب نخواهیم کرد.

همانطور که گفته شد، گرفتن یک وسیله نقلیه عجیب توسط بیبر تعجب آور نیست. چندی پیش، بیبر یک رو، رویس Wraith داشت که توسط گمرک ساحل غربی سفارشی شده بود تا شبیه کانسپت 103EX این خودروساز باشد. نتیجه یک RR با ظاهر عجیب و غریب بود که مطابق با سلیقه بیننده است، اگرچه ما نمی‌تو،م انکار کنیم که این وسیله نقلیه بسیار سرگردان حتی در یک نگاه – درست مانند آ،ین ،ید پورشه او.




منبع: https://www.motor1.com/news/655135/justin-bieber-porsche-968-lart/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.