جانشین هوراکان لامبورگینی در ماه آگوست با Bespoke V-8 وارد بازار می‌شود

جانشین هوراکان لامبورگینی در ماه آگوست با Bespoke V-8 وارد بازار می‌شود

هوراکان حدود 12 ماه است که فروخته شده است، اگرچه تولید آن تا اوا، امسال به پایان نمی رسد. STJ که ماه گذشته معرفی شد نشان دهنده پایان این ابرخودرو و آ،ین مدل گروه فول، واگن است که پس از مرگ آئودی R8، موتور V-10 تنفس طبیعی را تکان داد. یک ابرخودروی جدید لامبو در نیمه دوم سال 2024 با پیشرانه هیب، رونمایی خواهد شد.

Sant'Agata Bolognese این خبر را در سندی در مورد نتایج Q1 2024 به اشتراک گذاشت. اتوموبیل توانست جزئیات بیشتری را از رئیس فروش و بازاریابی شرکت فدریکو فوسکینی به دست آورد. جایگزین هوراکان در ماه آگوست با سیستم هیب، پلاگین مبتنی بر V-8 به نمایش در خواهد آمد. موتور هشت سیلندر به جای قرض گرفتن از سایر برندهای گروه فول، واگن مانند پورشه یا آئودی، یک تلاش داخلی است.

ع، های جاسوسی جانشین هوراکان لامبورگینی

16 ع، ها

سال گذشته، فران،کو اسکارداونی، مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه، گفت که ، خشمگین آنقدر پول به دست می‌آورد که می‌تواند به تنهایی این خودرو را توسعه دهد. متأسفانه، موتور 5.2 لیتری FSI به ،وان بخشی از تلاش گسترده‌تر گروه فول،‌واگن برای کاهش سایز و رعایت مقررات سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی، از بین می‌رود. هنوز مشخص نیست که پیشرانه الکتریکی شده تا چه حد به Urus SE جدید که از یک V8 هیب، پلاگین نیز استفاده می کند، مرتبط خواهد بود.

هر چه که باشد، فوسکینی معتقد است که یک PHEV V8 از نظر عینی بهتر از یک ICE V8 است:

این بسته به خودی خود بسیار بهتر از یک ماشین ICE معمولی است. ویژگی هایی وجود دارد که اگر موتور الکتریکی نداشته باشید نمی تو،د به آنها دست پیدا کنید. [such as active torque vectoring]; این فرصت را به شما می دهد تا از پتانسیل موتور استفاده کنید.”

برخی گزارش های آبدار در مورد موتور احتراقی جدید منتشر شده است. شایعات حاکی از آن است که توربوشارژرهای V-8 تا 7000 دور در دقیقه کار نمی کنند. آسیاب هشت سیلندر ظاهرا دارای یک خط قرمز 10000 دور در دقیقه است و با یک گیر،س اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه که از Revuelto قرض گرفته شده است کار می کند. جایگزین هوراکان به احتمال زیاد کمی بزرگتر خواهد بود تا سخت‌افزار اضافی را که توسط تنظیمات PHEV فرمان داده شده است را در خود جای دهد.

طبق سنت، لامبورگینی تایید کرده است که نام ، جنگنده ای را برای این ابرخودرو جدید درج کرده است. ماه گذشته، مارک عجیب و غریب ایتالیایی یک علامت تجاری برای “Temerario” در دفتر مالکیت م،وی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرد. با این حال، ما نتوانستیم ارتباطی با یک ، مبارز اسپ،ایی پیدا کنیم.

با جانشین هوراکان، لامبورگینی برق رس، به خط تولید خود را به پایان خواهد رساند. Revuelto یک V-12 پلاگین هیب، است در حالی که Urus SE جایگزین Urus S قدیمی و Urus Performance با تنظیمات V-8 خالص آنها شده است. در سال 2028، Lanzador اولین خودروی برقی این شرکت و چهارمین عضو خط تولید خواهد بود. نسخه کاملاً الکتریکی نسل دوم Urus قبلاً برای عرضه در سال 2029 تأیید شده است. Revuelto تا اوایل دهه 2030 ادامه خواهد داشت. در این بین، پرچمدار این شرکت برای چند سال آینده فروخته می شود.

منبع: https://www.motor1.com/news/718883/lamborghini-huracan-successor-august-2024-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.