جانور ساخته شده توسط جان داد با موتور 27 لیتری مرلین به فروش می رسد


در نگاه اول، نمی تو،د به The Beast خیره شوید. به نظر می رسد چیزی از یک فیلم علمی تخیلی دیستوپیایی یا تخیل یک دانشمند دیوانه باشد. به ،وان ساخته جان داد، با موتور 27 لیتری مرلین خود در دسته دوم قرار می گیرد. و اگر به اندازه کافی شجاع هستید، در سایت حراج Car & Cl،ic در بریت،ا به فروش می رسد.

مرلین جان داد، جانور را به قدرت رساند

16 ع، ها

این موتور 10 برابر حجم پایه 2.7 لیتری V6 در فورد F-150 است و به همین دلیل است که دارای کاپوت بلندی است. همچنین به همین دلیل است که این ماشین The Beast نامیده می شود. در ابتدا Dodd می بالید که موتور تنفس طبیعی 950 ، بخار قدرت دارد، اما برآوردهای فعلی آن را به محدوده 750 ، بخار نزدیک می کند. در هر صورت، در کتاب رکوردهای جه، گینس به ،وان قدرتمندترین خودروی جهان در سال 1977 ثبت شد و به حدا،ر سرعت 183 مایل در ساعت رسید.

در عصری از خلاقیت‌های ظالمانه مانند Stutz Blackhawk، کادیلاک الدورادو مدل 1973 ضعیف به نظر می‌رسد و خودروی شهر کانتیننتال لینکلن 1977 با طول 233 اینچ معقول به نظر می‌رسد. اما عجیب‌ترین ،مت این است که The Beast در ابتدا به ،وان رو،رویس ثبت شده بود و در یک زمان حتی یک جلوپنجره از سایه نقره‌ای داشت.

داد چه به خاطر ثبت نام خودرو و چه روحیه سرکشش، عاشق شوخی با رو،رویس بود. مطابق با درایور ک،یکاو با شرکت تماس می گرفت و وانمود می کرد که مشتری است و می خواهد ماشینی را ب،د که به تازگی در یکی از جاده های اروپایی ضربه اش را دیده بود. این منجر به افسانه‌ای در مورد بارونی با پورشه شد که با رو،رویس تماس می‌گرفت، پس از اینکه «جانور» هنگام رانندگی در اتوبان آلمان از او سبقت گرفت. فقط بارون نبود. داد بود

در نهایت، رو،رویس داد را به دلیل نقض علامت تجاری به دادگاه برد. این پرونده یک سیرک رسانه ای بود و داد در جلسه دادگاه The Beast شرکت کرد. همانطور که او بعداً به یاد آورد، “من هر روز آن را رانندگی می کردم و درست بیرون دادگاه پارک می کردم.” دادگاه به نفع رو،رویس رای داد و داد را که از پرداخت امتناع کرد جریمه کرد. فرار از استرداد

داد در سال 2022 در سن 90 سالگی درگذشت. هیولا در نهایت جلوپنجره رو، رویس خود را از دست داد و آ،ین بار در سال 2018 ثبت شد. حراج در 9 مارس باز می شود و به شما این امکان را می دهد که یک بار سفارشی داشته باشید. واگن اسپرت پشت بدنه با 27 لیتر قدرت ضربه به زمین.


منبع: https://www.motor1.com/news/655594/beast-with-27-liter-merlin/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.