جایگزینی مک لارن 720S به نام 750S با 740 اسب بخار در ماه آوریل معرفی شد: گزارش

نیک، براون، رئیس مک لارن آمریکا، نکاتی را در مورد 750S در ژانویه ارائه کرد. او آن را “تصفیه 720” نامید و گفت: “این یک نسل بعدی، کاملاً جدید، وسیله نقلیه زمینی نیست.” علیرغم اینکه هنوز معرفی نشده است، براون نشان داد که 750S تا پایان سال 2024 فروخته شده بود.

این منبع در مورد استایل 750S گفت: “این به اندازه 765 افراطی نیست، اما کمی تهاجمی تر از 720 است.” ظاهراً در اوا، فوریه شاهد یک تیزر برای مدل جدید خواهیم بود.

10 ع، ها

مک لارن همچنین سال گذشته یادداشت تفاهمی را با BMW با هدف همکاری در معماری خودروهای الکتریکی به طور خاص برای خودروهای اسپورت امضا کرد. متأسفانه، جزئیات دیگری در مورد برنامه ریزی آنها یا زمان عرضه محصولات با استفاده از این پلتفرم وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650505/mclaren-750s-،or-laun،g-in-april/یکی از منابع داخلی ادعا می کند که مک لارن 750S در ماه آوریل به ،وان جایگزینی برای 720S معرفی خواهد شد. اخبار خودرو. مدل جدید ظاهراً از یک موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 با قدرت 740 ، بخار (552 کیلووات) به جای 710 ، بخار (529 کیلووات) نسبت به مدل قبلی خودرو استفاده خواهد کرد.

مک لارن اخیراً از همکاری با لاکهید مارتین اسکانک ورکز خبر داده است. این خودروساز می خواهد نرم افزار طراحی شرکت هوافضا را برای شکل دادن به ابرخودروهای آینده تطبیق دهد. مشخص نیست که آیا 750S می تواند در میان خودروهایی باشد که از این همکاری سود می برند یا خیر

Motor1.com برای تایید این اطلاعات با مک لارن تماس گرفت. سخنگوی مک لارن به ما گفت: «مک لارن در مورد محصول آینده گمانه زنی یا اظهار نظر نمی کند.

فراتر از 750S، شایعات مداومی در مورد ساخت یک SUV الکتریکی توسط مک لارن وجود دارد. این شرکت می گوید در حال بررسی است، اما هنوز تصمیم نهایی وجود ندارد. یک سدان نیز ممکن است در کار باشد.

مک لارن 720S با رنگ های خلیجی

طبق گزارش ها، کابین دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تبلت شناور با س،ی مشابه با آنچه در Artura وجود دارد، دارد. سوئیچ ها برای تغییر حالت تعلیق و درایو ظاهراً روی قاب دسته ابزار قرار دارند.

در زمان معرفی محصول، نسخه‌های کوپه و کانورتیبل به‌جای اینکه در زمان‌های مختلف رونمایی شوند، همزمان معرفی خواهند شد. به گفته این شخص، مک لارن یک نوع دم بلند نخواهد ساخت. قیمت ها ظاهراً از حدود 342000 دلار شروع می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.