جدیدترین پیشنهاد بوگاتی آیا یک فیبر کربن جواهری … تخم مرغ است؟

بله، چیزی در داخل تخم مرغ نیز وجود دارد. متأسفانه، بوگاتی ع،ی از محتویات ارائه نمی دهد، اما به ما گفته می شود که باز ، پوسته تصویری از Chateau Saint Jean را نشان می دهد. خبره‌های بوگاتی این را به‌،وان ملک معروف مولشیم می‌دانند که توسط اتوره بوگاتی در سال 1928 ،یداری شد و هنوز هم بخشی از بوگاتی است. یک ماکت نقره کوچک عیار نوع 41 نیز داخل تخم مرغ است، چرا که نه؟

Wiebke Ståhl، مدیر عامل بین‌المللی بوگاتی، می‌گوید: «اتوره بوگاتی به مهندسی زیبایی‌شناسی اعتقاد داشت و از هر جزء از وسایل نقلیه‌اش هنر خلق می‌کرد. او جهان را از چشم یک هنرمند دید و از کارهای خانواده خلاق خود الهام گرفت. ما این ارزش‌ها را تا به امروز در بوگاتی حفظ کرده‌ایم و با شرکای خود مانند آسپری همکاری نزدیکی داریم تا در چشم انداز خود، اشیاء هنری خلق کنیم. موسس.”

111 تخم مرغ (هر کدام دارای NFT) در نهایت ساخته خواهد شد. ا،ریت مشکی خواهند بود، اما 12 نهایی در چندین رنگ با سایر گزینه های سفارشی سازی موجود ارائه می شوند. به این ترتیب، آن ها گران ترین ها با قیمت های شروع از 200000 دلار خواهند بود. اگر این مقدار برای بودجه شما زیاد است، می تو،د با شروع 20000 دلار وارد جریان اصلی شوید.


منبع: https://www.motor1.com/news/661172/bugatti-bejeweled-carbon-fiber-egg/6 ع، ها

برای افراد لو، با یک بوگاتی (یا چندین) در گاراژ، اکنون چیزی کوچک و چشم نواز برای نشستن روی قفسه ها، میزها یا کابینت ها وجود دارد تا به شما کمک کند چیزهای ظریف زندگی را یادآوری کند. همکاری بین این خودروساز و شرکت جواهرات مشهور بریت،ایی Asprey، مجموعه ای از تخم مرغ ها را به ارمغان می آورد، اما نه آن گونه که شما برای شکار تخم مرغ عید پاک می خورید یا رنگ می کنید. اگر چه، احتمالاً می تو،د اینها را در حیاط پنهان کنید واقعا خواستن.

بدیهی است که ما با چیزی غیرعادی و کاملا خاص روبرو هستیم، بنابراین در اینجا جزئیات وجود دارد. پوسته تخم مرغ از فیبر کربن در یک فرآیند طول، و پیچیده کاملاً عاری از عدم تن، یا نقص ساخته شده است. با دقت به پوسته نگاه کنید، فیل‌های کوچک را خواهید دید، که اشاره‌ای به زیور کاپوت مورد استفاده در بوگاتی تایپ 41 رویال است. تخم مرغ در یک ش،ه الماس نقره عیار قرار دارد و روی یک پایه منحنی قرار گرفته است که به درب الماسی اجازه می دهد در هنگام نصب باز شود. صبر کن … درب الماس؟

همراه با تخم‌مرغ‌های فیزیکی آسپری بوگاتی، تخم‌مرغ‌های دیجیتالی به‌،وان اثر هنری NFT ساخته می‌شوند. در طی یک هفته، NFT در مراحل مختلف یک تخم بیضی شکل پیشرفت می کند و در نهایت به س، و طراحی جسم فیزیکی باز می گردد. ما خودروسازان متعددی را در چند سال گذشته دیده‌ایم که NFT‌ها را ارائه کرده‌اند، اما بوگاتی می‌گوید این اولین مجموعه از این دست توسط دو برند لو، است که هنر فیزیکی را با محتوای دیجیتال در بلاک چین ،یب می‌کند.

Asprey Bugatti Egg Collection

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.