جعبه کبریت هفتادمین سالگرد خود را با وسایل اسباب بازی ساخته شده از روی بازیافتی نشان می دهد



متل هفتادمین سالگرد نام تجاری Matchbox را با معرفی یک سری از خودروهای دایکاست با نسخه محدود جشن می گیرد که به میراث خود در تولید وسایل نقلیه ،اب بازی با جزئیات بسیار ادای احترام می کند.

این خط جشن دارای جزئیات پلاتینیوم ویژه ای خواهد بود و در هفت مجموعه مختلف در دسترس خواهد بود و خودروهای نمادین از سراسر جهان را در هفت دهه گذشته به نمایش می گذارد. وسایل نقلیه ،اب بازی با نسخه محدود در طول سال در دسترس خواهند بود و اولین جشنی هستند که این برند برای سال 2023 برنامه ریزی کرده است.

روبرتو است،چی، معاون ارشد، رئیس جه، وسایل نقلیه در Mattel گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که هفتادمین سالگرد Matchbox و میراث قابل اعتمادی را که این برند بر روی کودکان و کل،یونرها در سراسر جهان به جا گذاشته است، جشن بگیریم.” ما مشتاقانه منتظریم تا همچنان که به سمت آینده ای پایدارتر حرکت می کنیم، به تعریف مجدد مقوله دایکاست ادامه دهیم.

در همین راستا، بخشی از مجموعه هفتادمین سالگرد از روی بازیافتی ساخته شده است. همچنین هدف این شرکت این است که تا سال 2030 تمام ،اب بازی ها و بسته بندی ها را از مواد پ،تیکی 100 درصد بازیافتی یا زیستی بسازد. Matchbox بیان کرد که ،یب روش های تولید پایدار و سایر ابتکارات به تشویق نسل بعدی کودکان و کل،یونرها برای ایفای نقش خود در ترویج پایداری

علاوه بر این، Matchbox گفت که خودروهای الکتریکی در مجموعه خودروهای مدل مقیاس خود ادغام خواهند شد. در مورد اینکه کدام خودروی الکتریکی در دسترس خواهد بود، در این مرحله هنوز یک راز باقی مانده است.

جعبه کبریت اولین بار توسط مهندس ،یسی جک اودل در سال 1953 طراحی شد که با مقیاس منحصر به فرد، قیمت مقرون به صرفه و در دسترس بودن انبوه، دسته وسایل نقلیه ،اب بازی را متحول کرد. بیش از 70 سال بعد، این برند همچنان از ارزش‌های نوآوری، کیفیت و واقع‌گرایی خود دفاع می‌کند. جشن های هفتادمین سالگرد نگاهی به گذشته به میراث Matchbox و گامی رو به جلو به سوی آینده ای پایدارتر است.

،اب‌بازی‌های جعبه کبریت در سال 2023 در ،ده‌فروشی‌های پیشرو در دسترس خواهند بود، با قیمت‌هایی که از 2.30 پوند (حدود 2.77 دلار) برای یک خودروی دایکاست شروع می‌شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/650853/matchbox-70th-annivesary-recycled-zinc/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.