جنرال موتورز باله های کوروت Z06، هامر EV SUV، Escalade-V را جریمه می کند

شورلت کوروت Z06 2023 تبدیل زنده تصویر

31 ع، ها

این مجازات ها شامل “محدود ، قابلیت انتقال ضمانت های خاص است که فروشنده را از قرار دادن سفارشات یا رزروهای بعدی فروخته شده منع می کند.”

جنرال موتورز به تعقیب فروشندگان و فروشندگان غیرمجاز که استانداردهای خودروساز را رعایت نمی کنند، ادامه می دهد. در نامه ای که توسط وبلاگ خودکاراستیو کارلایل، رئیس جنرال موتورز آمریکای شمالی، یادآوری را در مورد ا،امات قراردادی و سیاست‌های جنرال موتورز در مورد فروش خودروهای جدید برای فروش مجدد به فروشندگان خود ارائه کرده است.

در حالی که این حرکت می‌تواند به بازدارندگی فروشندگان از سوء استفاده از وضعیت تقاضا و عرضه و همچنین سوء استفاده از امتیاز آنها برای همکاری مستقیم با یک فروشنده برای تضمین جایگاه یا تخصیص منصرف شود، این خطر وجود دارد که مشتری در نهایت صاحب یک وسیله نقلیه شود. بدون گارانتی خاص

وبلاگ خودکار نسخه ای از نامه کارلایل به نمایندگی ها را منتشر کرده است که می تو،د از طریق لینک منبع زیر به آن دسترسی داشته باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/601421/gm-warns-dealers-working-flippers/

جنرال موتورز تاکید کرد که این تغییرات بر فراخوان محصول تاثیری نخواهد داشت.

با این حال، همه فروشندگان تحت تأثیر قرار نمی گیرند. بر اساس این نامه، افرادی که 12 ماه پس از تحویل خودروهای مذکور را به فروش می‌رسانند، مشمول جریمه‌های جدید می‌شوند.

جنرال موتورز گفت که این تغییرات “برای اطمینان از تجربه مشتری مثال زدنی، اطمینان از قوی ماندن برندهای ما و کمک به اولویت بندی مالکیت علاقه مندان به برند و مشتریان وفادار” اعمال می شود.

توجه داشته باشید، ضمانت‌های خاصی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند تا زمان نوشتن این مقاله فاش نشده است. در این نامه آمده است که در روزهای آینده برای جزئیات کامل و “ا،امات تایید مشتری برای اجرای این فرآیند جدید” با نمایندگی ها تماس گرفته خواهد شد.

این نامه به ،وان دنباله نامه قبلی ارسال شده در ژانویه است و به فروشندگان در مورد نشانه گذاری ها و سپرده های بالا قبل از راه اندازی هشدار می دهد. و در حالی که نامه قبلی خودروهایی مانند Corvette Z06، Cadillac Lyriq و Silverado EV را پوشش می دهد، این هشدار جدید مربوط به فروشندگان محصولات جنرال موتورز با تقاضای بالا و تولید محدود است، ی،ی هامر EV SUV، Cadillac Escalade-V، و دوباره، شورت کوروت Z06.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.