جنرال موتورز 45 میلیون دلار در کارخانه ریخته گری ایندیانا برای سیلورادو، سیرا EV سرمایه گذاری می کند

2024 GMC Sierra EV Denali Edition 1 Towing به گفته جنرال موتورز، تاکنون بیش از 456 میلیون دلار در Bedford Casting Operations سرمایه گذاری شده است.

جنرال موتورز پول زیادی را برای آینده الکتریکی خود سرمایه گذاری کرده است. این تعجب آور نیست زیرا صنعت و بازار در این جهت هستند. اما این شرکت آمریکایی صرفاً هزینه های بیشتری را برای تقویت حضور خود در عصر برق رس، صرف نکرده است.

آ،ین سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه بدفورد، زمان زیادی نیست. در دسامبر 2021، این شرکت بیش از 51 میلیون دلار در کارخانه مذکور هزینه کرد که برای نصب تج،ات جدید و پیشرفته برای تولید خودروهای برقی مورد استفاده قرار گرفت، از جمله GMC Hummer EV – همان مجموعه تج،اتی که GM می خواهد با این سرمایه گذاری اضافی گسترش یابد.

Kienle افزود: “این سرمایه گذاری به ایجاد امنیت شغلی برای تیم بدفورد برای سال های آینده کمک می کند، زیرا ما همچنان به آماده سازی کل ردپای تولید خود برای آینده ای تمام الکتریکی ادامه می دهیم.”

از آنجایی که جنرال موتورز انتظار تقاضای زیادی برای کامیون های الکتریکی در سال های آینده دارد، می خواهد مطمئن شود که ظرفیت حمایت از این رشد را دارد.

آ،ین سرمایه گذاری برای جنرال موتورز بالغ بر 45 میلیون دلار است. این پول برای توسعه تولید قطعات ریخته گری واحد محرک در کارخانه ریخته گری آلومینیوم جنرال موتورز در بدفورد، ایندیانا استفاده خواهد شد. ذینفعان؟ Chevy Silverado EV و دوقلوهای زیبا، GMC Sierra EV.

فیل کینل، معاون جنرال موتورز در بخش تولید و روابط کار آمریکای شمالی گفت: «عملیات بدفورد ما یکی از پیشروترین تأسیسات ریخته‌گری آلومینیوم در جهان است و این سرمایه‌گذاری اضافی واقعاً سرمایه‌گذاری در تیم بدفورد و تعهد آنها به تعالی است.

تأسیسات بدفورد با مساحت 1 میلیون فوت مربع، نزدیک به 680 کارگر ساعتی و حقوق بگیر دارد. فرآیندهای دایکاست تولید بلوک‌های سیلندر، جعبه‌های انتقال، اجزای ساختاری و محفظه‌های واحد محرک مورد استفاده در خودروهای شورولت، بیوک، جی‌ام‌سی و کادیلاک می‌کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/622624/gm-invests-45m-indiana-casting/17 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.