جنسیس، بررسی نوآوری فناوری برتر هیوندای JD Power در سال 2022


خبر خوب برای ،س، هیوندای و کیا به‌،وان بررسی سالانه شاخص تجربه فناوری آمریکا (TXI) JD Power برای سال 2022 نشان می‌دهد که برندهای خواهر کره‌ای رتبه بالایی در نمودارها دارند.

،س که در سال 2022 مطالعه قابلیت اطمینان خودرو را در رده ممتاز رهبری کرد، با امتیاز شاخص نوآوری 643 (در مقیاس 1000 امتیازی) در رتبه اول مطالعه TXI ایالات متحده در هر دو دسته برتر و کلی قرار گرفت. این برند لو، کره ای در جدیدترین مطالعه JD Power، کادیلاک و مرسدس بنز را برتری داد.

در همین حال، هیوندای (534) با کیا (495) بالاترین رتبه را در بازار انبوه دارد. تنها هیوندای و کیا وارد 10 رتبه برتر در نوآوری کلی می شوند. آنها همچنین تنها برندهای اصلی هستند که از میانگین شاخص نوآوری صنعت 486 بالاتر رفته اند.

بررسی Genesis G90 Exterior First Drive 2023

62 ع، ها

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که تسلا و پولستار، علیرغم اینکه امتیازات بالاتری را ،ب ،د، غیر رسمی بودند. امتیاز شاخص نوآوری تسلا 681 بالاترین امتیاز در این مطالعه بود. با این حال، از آنجایی که شرکت به JD Power اجازه دسترسی به اطلاعات مالک را در ایالت هایی که این مجوز طبق قانون لازم است، نمی دهد، واجد شرایط نیست.

مطالعه TXI ایالات متحده، که مکمل مطالعه کیفیت اولیه JD Power ایالات متحده (IQS) و مطالعه عملکرد، اجرا و چیدمان خودروی ایالات متحده (APEAL) است، میزان تاثیرگذاری هر برند خودرویی را اندازه‌گیری می‌کند که فناوری‌های جدید را به بازار می‌آورد. از فوریه تا می 2022، 84165 مالک خودروهای مدل سال 2022 جدید پس از 90 روز مالکیت، پاسخ‌ها را دریافت ،د.

در همین حال، JD Power’s US TXI Study همچنین اشاره می‌کند که خواننده اثر انگشت مشکل‌سازترین ویژگی در میان فناوری‌های موجود در نظرسنجی است. این ویژگی که امسال برای اولین بار به مطالعه اضافه شد، کمترین امتیاز رضایت کلی را نیز دارد. حتی امتیاز کمتری نسبت به کنترل‌های ژست‌های داخلی ،ب کرد، که پایین‌ترین رتبه‌بندی ویژگی فنی در دو سال گذشته بود.

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که فروشندگ، که ویژگی‌های فناوری پیشرفته را برای مالکان جدید توضیح می‌دهند، منجر به این می‌شود که مالکان پس از تلاش، فناوری را کنار بگذارند. این امر نقش مهم نمایندگی ها را در پذیرش فناوری های جدید در بین صاحبان وسایل نقلیه برجسته می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/606898/genesis-hyundai-tech-innovation-study/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.