جیپ برای نام‌گذاری واگنیر S الکتریکی خود به اینترنت مراجعه می‌کند

جیپ پیش‌نمایش استایل شاسی‌بلند را نشان می‌دهد و یک کراس اوور شیک را به نمایش می‌گذارد که از نظر اندازه بیشتر به جیپ گرند چروکی شبیه‌تر از Wagoneer خوش‌اندازه و سایز کامل است. این خودروساز استایل واگنیر را منحصر به فرد، براق و آیرودینامیک توصیف کرد. این خودرو دارای “مدیریت همه جانبه” و “فناوری پیشرفته متمرکز بر برند جیپ” خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/623306/jeep-internet-help-naming-electric-wagoneer/

در حالی که Wagoneer S بیش از یک سال به فروش نمی رسد، کتاب های رزرو در اوایل سال 2023 باز می شود. این به احتمال زیاد به این م،ی است که جیپ زودتر از دیرتر میزبان اولین عرضه رسمی خواهد بود. نمایشگاه CES در ژانویه به مک، بسیار محبوب برای خودروسازان تبدیل شده است تا فناوری‌های جدید و وسایل نقلیه الکتریکی را عرضه کنند و در نمایشگاه خودروی دیترویت سابق ایستاده‌اند.

Wagoneer S بر روی پلت فرم STLA Large این خودروساز سوار خواهد شد. جیپ پیش‌بینی می‌کند که این SUV حدا،ر 600 ، بخار (441 کیلووات) قدرت ارائه می‌کند. این خودرو قادر خواهد بود تا سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) را در 3.5 ث،ه طی کند و جیپ قصد دارد به این SUV تا 400 مایل برد دهد. پیکربندی دو موتوره قابل اجرا است، با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و مدل‌های با قدرت کمتر نیز امکان پذیر است.

این مسابقه از امروز چهارشنبه 23 نوامبر تا جمعه 2 دسامبر ادامه دارد. جیپ یک وب سایت برای پذیرش ارسال دارد، با فرمی برای پر ،. خودروساز ارسال‌ها را به 50 کاراکتر یا کمتر محدود می‌کند. برنده جایزه بزرگ یک سفر اسکی به استراحتگاه کوهست، ،ون هول دریافت خواهد کرد. این بسته شامل بلیط هواپیما، اقامت، بلیط آسانسور، اجاره، راهنما یا آموزش و یک کارت هدیه 1000 دلاری به فروشگاه ،ده فروشی است.

جیپ یک واگنیر برقی در راه دارد. این مدل و چندین مدل دیگر را در ماه سپتامبر معرفی کرد و در آن زمان آن را Wagoneer S نامید. با این حال، زم، که به فروش می رسد، این نام رسمی آن نخواهد بود. جیپ امروز مسابقه‌ای را راه‌اندازی کرد و نام‌های بالقوه‌ای را از جامعه خود خواستار شد. ،ی که نام انتخابی را ارسال کند، برنده یک بسته جایزه به ارزش 40000 دلار خواهد بود.

2024 جیپ واگنیر S

4 ع، ها

جیپ Wagoneer S تنها یکی از خودروهای برقی است که قرار است در سال‌های آینده به خط تولید این خودروساز بپیوندد. جیپ همچنین پیش نمایشی از Recon 2024 را انجام داد، یک شاسی بلند الکتریکی مقاوم که جیپ ر،ر به وضوح از آن الهام گرفته بود. Recon و Wagoneer S در سال 2024 در ایالات متحده تولید می شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.