جیپ چروکی کنسل نشد، طرح‌های جدید «به موقع» فاش خواهند شد

سخنگوی جیپ گفت Motor1.com“ما برنامه هایی برای آن وسیله نقلیه مهم در آن بخش مهم داریم که در زمان من، آن را فاش خواهیم کرد.” این همان چیزی است که کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis در اوایل هفته هنگام ملاقات با خبرنگاران در مورد اعلام برنامه‌های مربوط به نسل بعدی چروکی در «زمان من،» گفت.

کارخانه بلویدر جیپ در سال های اخیر با دوران سختی روبرو بوده است. قبل از بیکار شدن، ،ابی و ا،اج را تجربه کرده است. هنگامی که تقاضا برای مدل در اوایل سال 2020 قبل از شیوع بیماری همه گیر ضعیف شد، شرکت مجبور شد تولید را متوقف کند. این مرکز از سال 1965 وسایل نقلیه تولید می کند و آنها را برای کرایس،، FCA و Stellantis پمپاژ می کند. اتحادیه کارگران خودروسازی متحده قصد دارد با تغییر صنعت به سمت تولید خودروهای برقی، طرح شرکت برای تعطیلی کارخانه را به چالش ،شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658818/jeep-cherokee-not-canceled-new-plans-revealed-due-time/

جیپ چروکی که امروز می شناسیم تقریباً یک دهه پیش عرضه شد و برای مدل سال 2014 به فروش می رسد. این مدل فیس لیفت بزرگی را برای مدل سال 2019 دریافت خواهد کرد و از طراحی ظاهری سنتی‌تر جلویی استفاده می‌کند. اوایل سال جاری، جیپ تعداد تریم‌های Cherokee را به دو مورد کاهش داد.

چروکی 2023 در تریم های Al،ude Luxe 4×4 یا Trailhawk موجود است. Trailhawk دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ است که 287 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور دارد. موتور استاندارد در Al،ude یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر است که 170 ، بخار قدرت و 171 پوند فوت می‌پیچد. این چیدن باریک است.

جیپ چروکی 2023

مطابق با روند موتوروی افزود که جیپ تا سال 2025 یک نوع برقی از هر مدل ارائه خواهد کرد و اشاره ای به آینده این مدل دارد. این با آنچه کریستین مونیر، مدیرعامل جیپ در سال گذشته در مورد بزرگتر بودن نسل بعدی چروکی از مدل فعلی و تکیه شدید به برقی شدن گفت، مطابقت دارد. طبق شایعات، این خودرو قرار است یک نوع واگنیر درجه یک تولید کند و در سال 2024 یا 2025 به خط تولید جیپ بپیوندد.

اوا، سال گذشته، جیپ اعلام کرد که کارخانه خود در Belvidere، Ill. را بیکار خواهد کرد. این اتفاق در پایان فوریه رخ داد و تولید چروکی را متوقف کرد که در سال‌های اخیر شاهد کاهش فروش بوده است. با این حال، به گفته جیپ، این مدل “لغو نشده است”.

26 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.