خریداران Lotus Emira مستقیماً از کارخانه تحویل می گیرند

مجموعه کارخانه Lotus Emira “وقتی به هتل رسیدم، توسط یک نگهبان امنیتی فوق‌العاده دوستانه که نام من را می‌دانست، می‌دانست که دارم یک امیر را می‌گیرم، از من استقبال کرد و به من تبریک گفت! کودیتوواکو گفت. “این احساس بسیار خوبی بود و ارزش آن را داشت که ساعت 4 صبح از ادینبورگ به پایین پرواز کنید.”

لوتوس Emira را در سال 2021 معرفی کرد و جزئیات مربوط به ایالات متحده در سال بعد از آن منتشر شد. Emira V6 First Edition دارای موتور 3.5 لیتری V6 تویوتا است که برای تولید 400 ، بخار قدرت (298 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور با گیر،س دستی سوپرشارژ می شود. ارتقاء به خودکار، گشتاور ،وجی را به 317 پوند فوت (430 نیوتن متر) افزایش می دهد. این کوپه به ترتیب در 4.3 و 4.2 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد.

مشتریان در بریت،ا اکنون می توانند Lotus Emira خود را مستقیماً از کارخانه تحویل بگیرند. Shaan Kodituwakku اولین مشتری بود که این کار را انجام داد و Emira V6 First Edition خود را که در Hethel Yellow به پایان رسید، انتخاب کرد. تجربه Factory Collection یک گزینه در دسترس برای مشتریان Emira مستقر در ،ستان است که شامل گشت و گذار در مراکز تولید تعمیرات اساسی این شرکت، مرکز تولید چپمن نیز می شود.

11 ع، ها

این تجربه با تور عمیق آغاز می شود و به مشتریان “تجربه واقعی از نزدیک و شخصی کف کارخانه” را می دهد. پس از آن، مشتری خودروی خود را تحویل می‌گیرد و پس از آن فرآیند تحویل شامل نمایش ویژگی‌ها و فناوری‌های مختلف خودرو انجام می‌شود. لوتوس مراسم را با قاب ع،ی از امیر مشتری به ،وان سوغات روز به پایان می رساند.

Emira همچنین با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ AMG عرضه می شود. این آسیاب 360 ، بخار (280 کیلووات) تولید می کند که بسیار کمتر از AMG A45 S است که در آن 416 ، بخار (310 کیلووات) تولید می کند. لوتوس مدل 4 سیلندر Emira را به ،وان نسخه اول عرضه می کند که به این خودرو چرخ های 20 اینچی و رنگ دو رنگ می دهد.

Emira چهار سیلندر سال آینده با نسخه پایه عرضه می شود. قیمت اولیه آن 73900 دلار در ایالات متحده خواهد بود و نسخه اول V6 با قیمت 93900 دلار. Emira یکی از جدیدترین مدل‌های این برند است، اما Eletre را نیز دارد که یک شاسی‌بلند الکتریکی 600 ، بخاری (441 کیلووات) است.


منبع: https://www.motor1.com/news/624358/lotus-emira-delivery-from-factory/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.