خرید PLC S7 200 زیمنس اورجینال با بهترین قیمت

پي ال سي سري 300 زيمنس ماژول‌های متنوع زیادی دارد و به سهولت قابل توسعه است. این نوع PLC نسبت به سری‌های S7-200 و S زيمنس قابلیت و توانايي‌های بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت پی ال سی زیمنس با نمایندگان فروش الکتنو تماس بگیرید. زیرا علاوه بر مزایایی که نوشتیم و سایر دلایلی که در ادامه خواهیم گفت مانند کیفیت بالا و فراونی زیاد بهترین گزینه محسوب می‌شود.

قبل از هر چیز بهتر است اشاره ای کنیم به اینکه خرید plc مد نظر شما باید بر اساس چه معیارهایی باشد. توصیه میکنیم در خرید و انتخاب plc مد نظر خود موارد زیر را حتما در نظر گرفته و بر اساس نیازمندی خود در پروژه صنعتی، اقدام به خرید نمایید. در سایت فروشگاهی دماتجهیزDamatajhiz.com ، قیمت انواع PLC زیمنس برای شما مشتریان عزیز، ارائه گردیده است. از نظر ارتباطی بسیار کامل است و امنیت بالایی هم دارد و برای کاربردهای مختلف انعطاف پذیری زیادی هم دارند و در اندازه کوچک و بهینه طراحی شده‌اند. PLC های سیماتیک زیمنس، در دسته های مختلف و برای کاربردهای مختلف ساخته شده اند و برای هر نوع پروژه‌ای می‌توانید از PLCهای با کیفیت زیمنس استفاده کنید. در طبقه بندی محصولات زیمنس PLC ها در زیر محصولات SIMATIC (سیماتیک) قرار می گیرند.

اتوماسیون صنعتی

در این مدل از CPU زیمنس ظرفیت Work memory مقدار 150kbyte و طرفیت Load memory مقدار 4Mbyte می باشد. عدد کارت Expansion Modules و پروتکل شبکه مدباس RS485 را بصورت Built in و استاندارد را پشتیبانی کند. در صورت نیاز تغییر مراحل یا عوض کردن ترتیب فرآیندها را می‌توان به سادگی و با تغییر چند خط در برنامه انجام داد.

خرید PLC زیمنس سری S7 400

خرید PLC S7 200 زیمنس اورجینال با بهترین قیمت

عملکرد پنل‌های کنترل سنتی به رله‌های الکترومغناطیسی سنتی وابسته بود اما پی ال سی با قدرت و کیفیت بالاتر که در ساخت ان نیز از تکنولوژی مدرن استفاده شده جایگزین مدل‌های قبلی گردیده است. مهم‌ترین ویژگی مثبت پی ال سی در مقایسه با سیستم‌های کنترل قدیمی در این است که کاربر می‌تواند بعد از برنامه‌ریزی طرح مورد نظر ان را تغییر بدهد. این فرایند نسبت به سیستم‌های قدیمی هزینه کم‌تری دارد و در واقع هزینه ان فقط صرف وقت بیشتر است.برای آشنایی با ویژگی‌های پی ال سی و کارکرد آن لطفأ در این مقاله با ما همراه باشید. این مدل به لحاظ تعداد بیت حافظه ، دقت تایمر و شمارندها نسبت به مدل های 300 و 200 برتری کامل دارد. پی ال سی SV-400 زیمنس کاملا ماژولار بوده و قابلیت کنترل تمامی پروژهای صنعتی را دارا می باشد. همچنین از دیگر مزایای plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در پی ال سی برخلاف های دستگاه قدیمی برای تغییر در نحوه کنترل و یا ترتیب مراحل نیاز به صرف زمان زیادی نیست.

کامپکت پی ال سی (compact plc)

این مدل از CPU سری پی ال سی PLC 1200 زیمنس جزء کنترلرهای Fail safe زیمنس بوده و در فرآیندهایی که ضریب اطمینان بالا مورد نیاز یا به اصطلاح Fail safe باشد مورد استفاده قرار می plc 1200 زیمنس گیرد. Plc به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی، کامپیوتر صنعتی است که به طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. البته plc ها هم از نظر کاربری و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ، مثل دسکتاپ های اداری و خانگی نیستند.

  • استفاده از پی ال سی S زیمنس موجب صرفه‌جویی در هزینه و اقتصادی شدن پروژه می‌شود.
  • حداکثر فرکانس ورودی 200KHZ و سطح منطقی 0 ولتاژ کمتر از 1 ولت DC و سطح منطقی 1 ولتاژ بالاتر از 2 ولت DC.
  • بر روی پی ال سی بین دو چراغ ورودی و خروجی و چراغ های RUN و آلارم، قسمتی قرار دارد که می توان برد خاصی را روی آن نصب کرد.
  • شرکت آسام تامین کننده تجهیزات صنعتی زیمنس با بهترین قیمت آماده ی همکاری و ارائه ی محصولات شرکت زیمنس به کارخانه های صنعتی و خطوط تولید و …
همان طور که می دانید پی ال سی plc اجزای متفاوتی دارد و به دو نوع سخت افزار پی ال سی و نرم افزار پی ال سی تقسیم بندی شده است. در مورد سخت افزار plc باید بیان کنیم که از ماژول برنامه نویسی و منبع تغذیه تشکیل شده است و شامل واحد منبع تغذیه و واحد پردازش مرکزی و تایمرها و شمارنده ها و ترمینال خروجی و ترمینال های ورودی و مدول رابط و مدول منبع تغذیه و غیره می باشد. علاوه بر این باید بیان نماییم که برای جلوگیری از خطای سی پی یو کنترلر پی ال سی چک می شود و فانکشن ها را اجرا می کند.MEMORY یکی دیگر از اجزای پی ال سی به حساب می آید که دارای دیتای ثابت است و دیتای ثابت آن توسط سی پی یو مصرف می شود. علاوه بر این باید بگوییم که سیستم وجود دارد که نام آن روم می باشد. این سیستم دیتا را به صورت همیشگی برای عملکرد سیستم ذخیره می کند و سیستم رام اطلاعاتی مانند شمارنده ها و تایمر ها و دیگر تجهیزات داخلی را ذخیره می کند. بخش دیگری وجود دارد که به آن l/o می گویند این بخش ورودی و خروجی ها تجهیزات فیلد و غیره را دریافت و ارسال می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.