خودروهایی که در سال 2023 نسل جدیدی خواهند داشت

نسل بعدی بی‌ام‌و سری 5 باید یکی از مهم‌ترین معرفی‌های سال 2023 باشد. سری فعلی G30 در اکتبر 2016 رونمایی شد و بنابراین این برند می‌تواند نسخه بعدی را تا پایان سال آینده ارائه کند. همین امر در مورد خواهران Mini، Clubman و Countryman نیز صدق می کند.

آب کم عمق

با وجود اینکه از سپتامبر 2015 وارد بازار شده است، هیچ ، انتظار نسل جدیدی از تسلا مدل X را ندارد. در عوض، پیشرفت‌های جزئی ممکن است در نظر گرفته شود، همانطور که تسلا با مدل S که از سال 2012 به فروش می‌رسد، انجام داده است.

تویوتا

هنوز مشخص نیست که آیا ولوو به عرضه سدان پرچمدار S90 خود به شکلی که امروز می شناسیم ادامه خواهد داد یا خیر. سدان بزرگ سوئدی در دسامبر 2015 معرفی شد و می تواند با انتقال به نسل تمام الکتریکی، سرنوشتی مشابه XC90 داشته باشد. همین سرنوشت ممکن است برای نسخه استیشن واگن، V90 که از فوریه 2016 وارد بازار شده است، شود.

جنرال موتورز

بیش از یک نسل دوم، مازراتی لوانته، که در ماه مارس هفت ساله می‌شود، باید تغییرات عمده‌ای را دریافت کند. در نهایت، اولویت پژو باید نسل‌های جدید 3008 و 5008 باشد که در سپتامبر 2016 ارائه شده‌اند. اما در حال حاضر هیچ چیز در این جبهه مشخص نیست.

جگوار لندرور

موتور1 اعداد نسل

رنو

علاوه بر این، در اروپا، هیوندای i30 در سپتامبر 2023 هفت ساله می شود. به ،وان یک مدل کلیدی، باید یک وارث مستقیم وجود داشته باشد، که می تو،م پیشاپیش آن را با برخی تیزرها ببینیم.

مرسدس بنز

مهمتر از آن مورد نسل سوم سیتروئن C3 است که از ژوئن 2016 وارد بازار شده و نسل جدید آن می تواند یکی از اولویت های فوری این برند فرانسوی باشد.

اگرچه فورد اعلام کرده است که نسل بعدی فیستا وجود نخواهد داشت، اما این خودروی کوچک نمادین در نوامبر 2023 هفت ساله می شود. در همین حال، در ایالات متحده انتظار می رود که عموم مردم لینکلن ناتیلوس جدید را ببینند که اولین بار از آن رونمایی شد. در ژانویه 2015 به ،وان Lincoln MKX.

ولوو

مانند ب ام و سری 5، رقیب نسل بعدی مرسدس ک، E نیز یکی از مورد انتظارترین معرفی های سال 2023 است (نسل فعلی در ژانویه 2016 ارائه شد). نسل دوم مرسدس GLC کوپه نیز پس از معرفی نسخه “ک،یک” تابستان گذشته، باید در سال آینده وارد بازار شود.

نیسان

در کره ج،ی، هیوندای ا،نت / کیا ریو دوتایی در حال پیر شدن است و انتظار می‌رود هیوندای جایگزین هر دو، حداقل در بازارهای بزرگ، در سال آینده شود.

موتور1 اعداد نسل

گروه Stellantis، با 14 برند، می‌تواند در سال 2023 کارهای زیادی انجام دهد. آلفارومئو جولیا و استلویو مانند کرایس، پاسیفیکا که در ژانویه 2016 ارائه شد و فیس لیفت آن در فوریه 2020 معرفی شد، به ترتیب هفت و هشت ساله خواهند شد. .

در رنو، باید زمان یک Scenic جدید فرا رسیده باشد، اما هنوز مشخص نیست که این مینی ون در اوایل سال آینده شاهد نسل جدید آن باشد. در همین حال، انتظار می رود Koleos که در آوریل 2016 ارائه شد، با نسخه بزرگتر Austral که اخیراً معرفی شده است جایگزین شود.

گروه Stellantis

نویسنده مقاله، فیلیپه مونوز، متخصص صنعت خودرو در JATO Dynamics.


منبع: https://www.motor1.com/news/627103/cars-due-new-generation-2023/

انتظار می رود نسل دوم تویوتا C-HR در نیمه اول سال 2023 وارد بازار شود، زم، که نسل فعلی آن هفت ساله می شود. سایر مدل‌های جه،‌تر، مانند پیکاپ هایلو،، در ماه می هشت ساله می‌شوند، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که این برند به‌زودی نسل جدیدی را ارائه کند، به‌ویژه پس از تمدید اخیر فورد رنجر و فول، واگن آماروک. همین امر باید برای تاکوما در بازار ایالات متحده اتفاق بیفتد که از ژانویه 2015 به فروش می رسد.

گروه فول، واگن

بسیاری از خودروهای قابل توجه در اروپا و ایالات متحده در سال 2023 هفت یا هشت ساله خواهند شد. ا،ر آنها مدل های بسیار محبوبی هستند که بین سال های 2015 و 2016 ارائه یا رونمایی شدند. آیا به زودی شاهد نسل های جدیدی از این خودروها خواهیم بود؟ در زیر پاسخ ها به تفکیک سازندگان ت،یم شده است.

گروه BMW

برای مدل های دیگری مانند آئودی Q7، Seat Ateca، Skoda Kodiaq، Skoda Superb، Volkswagen Atlas و Porsche 718، محصولات جدیدی نیز در طول سال برنامه ریزی شده است.

هنوز خبری از آینده شورولت اکینو، که نسل کنونی آن از سپتامبر 2016 در آمریکا وارد بازار شده است، نیست. به یاد می آوریم که این برند اخیراً Equinox EV را ارائه کرده است. بنابراین نسخه بنزینی می تواند برای چند سال دیگر زنده بماند.

در مورد فیات، سه مدل آن حداقل هفت ساله خواهند بود: Mobi و Toro در برزیل و Tipo که در می 2015 معرفی شد. با وجود اینکه نسل فعلی در سپتامبر 2016 رونمایی شد.

در جبهه ژاپن سه محصول وجود دارد که قرار است تغییر کنند، اما آینده آنها مشخص نیست. اول اینفینیتی Q60 و به دنبال آن نیسان ما،یما و در نهایت نیسان میکرا است که همگی در حال حاضر در مرحله افول چرخه عمر خود هستند. ،وج ما،یما از بازار ایالات متحده پس از سال 2023 تأیید شده است، اما وضعیت جه، آن نامشخص است. شایعات مرگ قریب الوقوع نیسان تایتان پس از سال 2024 نیز می تواند به م،ای ،وج بزرگ برای این کامیون فول سایز باشد.

چرخه عمر یک خودرو به طور متوسط ​​هفت تا هشت سال طول می کشد. با ش،تن آن دوره زم،، چهار مرحله متمایز را مشاهده می کنیم: مقدمه، رشد، بلوغ و افول. رفرش می،، پس از حدود سه یا چهار سال فروش، به مرحله بلوغ می رسد. این به محصول کمک می کند بدون سرمایه گذاری عمده تازه بماند.

موتور1 اعداد نسل

هیوندای کیا

جگوار F-Pace در ماه سپتامبر هشتم خواهد شد و به ،وان یک محصول کلیدی این برند، باید در اوا، سال شاهد برخی از نکات نسل جدید باشیم. با این حال، احتمالاً این مورد برای جگوار XF که از مارس 2015 وارد بازار شده است و لندروور دیسکاوری که نسل فعلی آن در سپتامبر 2016 ارائه شد، صادق نخواهد بود.

تسلا

گروه فول، واگن در حال حاضر 15 مدل دارد که به مرحله زوال زندگی تجاری خود می رسند.

وقتی صحبت از جنرال موتورز شد، کادیلاک در حال حاضر برای جایگزینی XT5 که سال آینده در ایالات متحده هشت ساله می شود، دیر شده است. با این حال، در جبهه شورلت، هنوز مشخص نیست که آیا نسل جدید کامارو از راه خواهد رسید یا خیر. جنگنده موستانگ شکل کنونی خود را در سال 2015 معرفی کرد و سال ها شایعات وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است پس از پایان نسل فعلی، این جنگنده لغو شود.

از جمله قابل توجه ترین ها می توان به فول، واگن تیگوان که از سپتامبر 2015 به فروش می رسد، آئودی A4 که از ژوئن 2015 در بازار عرضه شده است، آئودی Q5 که در سپتامبر 2016 رونمایی شد و پورشه پانامرا، دومین خودروی خود اشاره کرد. نسلی از آن در ژوئن 2016 برای عموم آشکار شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.