خودروهای چینی تقریباً نیمی از خودروهای جدید معرفی شده در سال 2022 بودند

مح،ات از 1 ژانویه 2022 نشان می دهد که 62 مدل جدید از چین با میانگین پنج وسیله نقلیه جدید در ماه وارد شده است. SAIC سازنده ای است که با 10 مدل مختلف جدید، بیشترین نوآوری ها را در بازار ارائه کرده است. جیلی با هشت مدل و گریت وال با شش مدل در زیر آمده است.

تویوتا در سرب

Motor1 Numbers اولین خودروی جدید چین

این آمار شامل هشت خودروی شهری جدید، هفت پیکاپ، شش خودروی سدان و چهار خودروی اسپورت است که شامل فورد موستانگ جدید، GAC Aion Hyper SSR، Pagani Utopia و Rolls-Royce Spectre می‌شود.

در سال 2022، 131 خودروی جدید ارائه یا عرضه شد. این شمارش مدل‌های اصلاح‌شده، فیس‌لیفت‌ها و کانسپت‌ها را شامل نمی‌شود، اما شامل تمام خودروهای تولیدی می‌شود که به عموم مردم در سراسر جهان ارائه می‌شوند.

جالب ترین نکته در مورد این تعادل این است که خودروهای جدید تولید شده توسط سازندگان چینی 47 درصد از کل تولید را تشکیل می دهند.

همانطور که انتظار می‌رفت، شاسی‌بلندها همچنان در فهرست اولیه تسلط داشتند و به سهم 51 درصدی خودروهای جدید رونمایی شده در سال 2022 رسیدند. سازندگ، مانند SAIC، جیلی، هوندا و استلانتس در این رتبه‌بندی برتری دارند.

دوم SAIC با مجموع 10 مدل جدید ت،یم شده بین شش SUV، دو سدان، یک هاچ ، پنج در و یک MPV است. جنرال موتورز نیز به لطف برندهای بیوک، کادیلاک، شورلت و جی ام سی در رتبه 10 قرار دارد. بعدی هوندا با هشت خودروی جدید است که شامل نسل‌های جدید Accord، CR-V و Pilot می‌شود.

سدان های جدید، سدان های چهار در که بیش از همه به لطف تقاضای بازار چین زنده می مانند، جدا از هم هستند. در مجموع، 23 خودروی سدان در سال 2022 ارائه شد و 12 مورد از آنها فقط در چین موجود است.

تویوتا گروهی است که بیشترین وسایل نقلیه را در سال 2022 رونمایی کرد. این شرکت ژاپنی در واقع 11 مدل جدید را روانه بازار کرده است که شامل چهار SUV، سه سدان، سه MPV و یک خودروی شهری است. این همان تعداد خودروهای جدیدی است که تویوتا در سال 2021 دوباره با برندهای تویوتا، ل،وس و دایهاتسو عرضه کرد.

کمی تعجب آور است که با وجود کاهش فروش مینی ون ها و MPV ها در اروپا و آمریکای شمالی، 16 MPV جدید در سال 2022 وجود داشت. همانند سدان ها، نیمی از این مدل های جدید بازار چین را ، نخواهند کرد.

Motor1 Numbers اولین خودروی جدید چین

Stellantis گروه اروپایی با بیشترین تعداد اولین بازی است. آلفارومئو توناله، سیتروئن C4 X، فیات فست‌،، جیپ اونجر، مازراتی گرکاله و پژو 408 از جمله این خودروها هستند، اما مازراتی گرن توریسموی جدید به دلیل اینکه هنوز فضای داخلی آن مشخص نشده است، کنار گذاشته شده است. فول، واگن همچنین در مجموع شش رونمایی کرد که شامل یک آئودی برای چین، اشکودا ،اک کوپه، دو فول، واگن برای چین، آماروک جدید و ID.Buzz بود. در عقب تر، BMW و مرسدس بنز را با چهار محصول جدید و سپس سوزوکی، فورد و هیوندای با سه محصول جدید می یابیم.

67 SUV هستند

نویسنده مقاله، فیلیپه مونوز، متخصص صنعت خودرو در صد پویایی شناسی.


منبع: https://www.motor1.com/news/628768/،ese-cars-almost-half-new-cars-revealed-2022/Motor1 Numbers اولین خودروی جدید چین

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.