خودروی مسابقه ای نیسان Z GT4 نیسمو 2023 معرفی شد، فردا رونمایی می شود

ما با نسخه GT4 از Z جدید روبرو هستیم که با کیت بدنه آیرودینامیک نیسمو کامل شده است. یک لبه اسپوی، برجسته در جلو و یک بال بزرگ در پشت، همراه با برگردان های بدنه و آرم های “GT4” که در نمای جانبی گچ شده اند وجود دارد. از آن‌چه می‌تو،م بگوییم، خودروی مسابقه‌ای دارای کاپوت تهویه‌دار است و با وجود اضافه شدن بال، اسپوی، عقب مدل تولیدی را حفظ کرده است.

نیسان با همکاری بخش نیسمو با عملکرد بالا، چیز جدیدی را برای Z در ش،ه های اجتماعی به نمایش می گذارد. اولین معرفی رسمی قرار است در تاریخ 28 سپتامبر ساعت 8 صبح به وقت محلی انجام شود، به این م،ی که فردا عصر این کوپه سریع را خواهیم دید. وقت شرقی. به طور خاص، اولین نمایش در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد شد. اگرچه تصویر پیش‌نمایش چیز زیادی را فاش نمی‌کند، اما برای باز ، قفل هویت خودرو، روشنایی و نوردهی را به هم ریخته‌ایم.

نسخه GT4 با داشتن بدنه ای تهاجمی با هوای دراماتیک تر، ترمزهای بزرگتر و چرخ های ارتقا یافته باید به Z Nismo با پلاک نسبت به مدل Super GT نزدیکتر باشد. با توجه به جدید بودن جایگزینی 370Z، نیسان احتمالاً عجله ای برای معرفی یک مشتق تند ندارد. با این اوصاف، قطعات مستقل نیسمو برای ادویه بخشیدن به کوپه منطقی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/612444/nissan-z-gt4-nismo-teaser/

Z GT4 جدید در برابر سایر ماشین‌های مهندسی شده برای این ک، مسابقه‌ای که در ماه‌های اخیر دیده‌ایم، مانند BMW M4 GT4، مک‌لارن آرتورا GT4 و Lotus Emira GT4 خواهد رفت. شایعات مربوط به Z Nismo داغ برای جاده ها حتی قبل از معرفی این خودروی استاندارد در سراسر اینترنت می چرخید، اما به نظر می رسد نیسان و نیسمو در حال حاضر روی برنامه های مسابقه ای متمرکز شده اند.

این اولین نسخه ماشین مسابقه ای Z نیست زیرا نیسان و نیسمو مشخصات Super GT را در پایان سال گذشته معرفی ،د. ما همچنین در اوایل ژوئن در مسابقه 24 ساعته فوجی در فوجی اسپید وی، نسخه اصلاح شده مخصوص پیست را دیدیم، جایی که در ک، ST-Q در میان سایر خودروهای مسابقه ای که طبقه بندی های سری Super Taikyu را برآورده نمی ،د، رقابت کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.