خودروی هنری پورشه تایکان هفتاد و پنجمین سالگرد برند خود را در شانگهای جشن گرفت

Porsche Taycan Turbo S Art Car 2023 P،to Fairs شانگهای

11 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/664738/porsche-taycan-art-car-anniversary-shanghai/

پورشه از زم، که این مدل در سال 2019 وارد تولید شد، چندین خودروی هنری تایکان ایجاد کرده است. آ،ین نمونه در رویداد P،tofairs 2023 شانگهای، جشن عکاسی و آثار هنری دیجیتال، به نمایش گذاشته شد. پورشه آن را در کنار نمایشگاهی که هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این برند را به نمایش گذاشت، به نمایش گذاشت.

این چهار بخش بخش‌های مختلفی از تاریخ و هنر شرکت مرتبط با برند نمادین را نشان می‌داد. بخش Origin دارای لحظات به یاد ماندنی از تولد برند تا امروز بود. همچنین شامل تصاویر آرشیوی کمیاب بود.

پورشه اولین بار خودروی الکتریکی تایکان خود را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 به نمایش گذاشت. چشم انداز خودروهای برقی از آن زمان تا حد زیادی تغییر کرده است، و رقبای جدید در فضا جمع شده اند. این یکی از دلایلی است که شرکت در حال آماده سازی طراحی مجدد برای مدلی است که تصاویر بیرونی را به روز می کند، که عکاسان جاسوس ما قبلاً آزمایش آن را در عموم مشاهده کرده اند.

“در حالی که امسال هفتاد و پنجمین سالگرد پورشه را جشن می گیریم، نمایشگاهی مضمون را برای نگاهی به این سفر فراموش نشدنی رویاها برپا کردیم و امیدواریم شور و شوق رویاها را در هر رویاپردازی برانگیزیم و آنها را تشویق کنیم تا بی وقفه رویاهای خود را کشف کنند.” مایکل کرش، رئیس و مدیرعامل پورشه چین گفت.

بخش الهام آثار هنری اصلی هنرمند تجسمی چینی یونگلیانگ را نشان می‌دهد. آثار هنری Labrooy در بخش Vision قرار داشت. در اینجا، هنرمند با دیدگاه تخیلی و پیشرو خود مرزهای بین واقعیت و خیال را محو کرد.

نمایشگاه رویا در رنگ چهار بخش – مبدا، الهام، اشتیاق و چشم انداز – را به نمایش گذاشت که تاریخچه و اخلاق جاودانه برند را به نمایش گذاشت. این خودروساز با هنرمند، مانند کریس لابروی و یانگ یونگلیانگ برای ایجاد برخی از نمایشگاه ها همکاری کرد. این پنجمین بار است که پورشه چین با این پلتفرم همکاری می کند.

نسخه محدود و چند رنگ تایکان به نمایش درآمده، نوع داغ توربو S بود. این مدل دارای موتور دوگانه با سیستم چهار چرخ متحرک است که 750 ، بخار قدرت تولید می کند. با کنترل پرتاب، می‌تواند از صفر تا 60 مایل در ساعت را تنها در 2.6 ث،ه طی کند که به این مدل چهار در قابلیت‌هایی شبیه به ابرخودرو می‌دهد. اگر یک سدان 750 ، بخاری فنجان چای برقی شما نباشد، انواع کم‌قدرت‌تر و ارزان‌تر این شرکت موجود است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.