خودرو پلیس اورگان باعث تصادف زنجیره‌ای در تپه پوشیده از برف شد

این ویدئو حداقل چهار برخورد بعدی بین فورد و سایر وسایل نقلیه را نشان می دهد. یا بهتر است بگوییم، ما می تو،م شنیدن چهار تصادف یک پیکاپ رم اولین قرب، است و پس از آن یک جیپ گرند چروکی قدیمی تر. وسیله نقلیه سومی که نمی‌تو،م آن را شناسایی کنیم به طور مختصر نگاه می‌شود و پس از آن صدای برخورد دیگری را می‌شنویم. در واقع، فورد ممکن است و رم به جیپ برخورد کرد، اما این موضوع تقریباً بحث برانگیز است.

هنگام تماشای این زنجیره‌ای از برخوردهای خفیف خنده‌دار که اخیراً در پندلتون، اورگان رخ داده است، باید دو نکته را در نظر داشته باشید. اولین – و مهمترین – این است که هیچ ، در این غوغا کمدی ماشین آلات آسیب نبیند. دوم این است که تقصیر تماماً پلیس محلی نیست. یا آن؟


منبع: https://www.motor1.com/news/627403/oregon-police-car-chain-reaction-crash/

اکنون به سوال اصلی خود بازگردیم. بله، خودروی کشویی پلیس آغازگر کل این توالی از حوادث بود. با این حال، بسیاری از نظر دهندگان در ویدیوی TikTok به سری F چرخ آزاد اشاره می‌کنند که اگر ترمز دستی تنظیم می‌شد، مطمئناً از بین نمی‌رفت. همچنین اگر چرخ‌های جلو به سمت حاشیه می‌چرخیدند، اینقدر سرعت نمی‌گرفت. تنظیم ترمز دستی و چرخاندن چرخ‌ها از کنار کناره‌ها از اقدامات ایمنی متداول در هنگام پارک ، روی تپه، پوشیده از برف یا غیره است. آیا صاحب کامیون سفید باید در اینجا مقداری از تقصیرها را به دوش ،شد؟

همانطور که ویدیوی TikTok تعبیه شده در بالا به وضوح نشان می دهد، اینجاست که همه چیز به طور کامل از ریل خارج می شود. سری F بزرگ از تپه سر نمی خورد، بلکه چرخ آزاد دارد. معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است – شاید این برخورد قفل پارک در گیر،س را ش،ته است، یا اگر دستی بود، ممکن است از دنده خارج شده باشد. در هر صورت، ترمز دستی قطعاً تنظیم نشده بود و در نتیجه، پیکاپ با سرعتی که گرانش اجازه می دهد از تپه غلت می خورد.

به غیر از افسر پلیس سمت چپ ویدیو که کمی مضطرب به نظر می رسد، هیچ گزارشی مبنی بر جراحت یا بیماری های مرتبط با انسان وجود ندارد، بنابراین این خبر خوبی است. خبر بد این است که پس از زنده ماندن از طوفان زمست، دیاز، بخش بزرگی از ایالت های غرب میانه ممکن است درست قبل از کریسمس با کولاک دوم برخورد کند. این به م،ای تپه های لغزنده تر و شرایط رانندگی بالقوه خطرناک است، بنابراین در آنجا ایمن بم،د و در خانه استراحت کنید. جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

در اینجا چیزی است که ما می د،م، با توجه به شرق اورگون. در 5 دسامبر، پلیس در پندلتون مشغول پاسخ دادن به تصادفات متعدد در میان بارش برف کم در منطقه بود. در یک تپه لغزنده خاص، یک رزمناو پلیس فورد ا،پلورر به یکی از این آمارها تبدیل شد که از شانه جاده سر خورد. شاسی بلند گشتی ظاهراً بدون هیچ ، داخل پارک شده بود زیرا به آرامی به داخل یک قایق روی یک تری، می رفت و سپس به یک وانت فورد فول سایز برخورد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.