دانیل ریکاردو درایو ماشین F1 ردبول را در بیرون از استرالیا ببینید

ردبول RB7 در خانه خود در Bathurst به نظر می رسد. این باعث می شود که شما تعجب کنید که یک مسابقه F1 در آنجا چگونه به نظر می رسد. این مسیر دارای چندین مسیر مستقیم و 571 فوت تغییر ارتفاع است. چالش برانگیزترین بخش، یک سری پیچ است که به نام Esses و Dipper شناخته می شود، که یک سری منحنی طول، شبیه به Cork، در Laguna Seca است.

در طول مسیر، دنیل سندرز، مسابقه‌دهنده آفرود و مت هال، خلبان آکروباتیک به او ملحق می‌شوند. Ricciardo در مناطق مختلف استرالیا مسابقه می دهد، و به سختی از گله شدن با ، توسط یک دامدار در هلیکوپتر اجتناب می کند. توقف سریع پیت در هتل سیلورتون در Outback به او اجازه می‌دهد تا ،تیک‌های “آفرود” خود را قبل از رفتن به سمت پل سی کلیف با ،تیک‌های مسابقه تعویض کند.

یک انحراف به سیدنی به ریکاردو فرصتی می دهد تا قبل از رانندگی در جاده های آسفالته کمی اوقات فراغت را در ساحل داشته باشد و ،ید انجام دهد. این بار او باید با کامیون ردبول میتسوبیشی تریتون تروفی خود از توبی پرایس طفره رود و از برخی از مشهورترین ،نان استرالیا، از جمله ،س کوالا، کانگورو، و امو دوری کند.

اگر دنیل ریکاردو دیگر هرگز با اتومبیل فرمول یک مسابقه ندهد، آینده ای برای ساخت ویدیوهای س، Gymkhana خواهد داشت. او با نشان دادن استعداد، شوخ طبعی و شخصیت خود، ما را در جدیدترین ویدیوی مسابقه Oracle Red Bull با ،وان “F1 Car vs. Outback | سفر جاده ای بزرگ استرالیایی Daniel Ricciardo” سرگرم می کند.

این ویدئو ممکن است فاقد برخی از عینک‌های شگفت‌انگیز کن بلاک در حال سر خوردن در ، وگاس یا پرش تراویس پاسترانا از خانواده ها،تر باشد. با این حال، ریکاردو به وضوح در ،صر خود است، اتومبیل ردبول RB7 F1 خود را خارج از جاده می‌کند و از چالش‌های دیگر که منحصراً استرالیایی هستند، غلبه می‌کند.

«سفر جاده بزرگ استرالیایی د،ل ریکاردو» برای تبلیغ برنامه مسابقه‌ای ردبول قبل از گرندپری استرالیا در روز یکشنبه، 2 آوریل، در پیست جایزه بزرگ ملبورن فیلم‌برداری شد. این شبیه به ویدیوهای دیگری است که ردبول تولید کرده است، از جمله ویدیویی که سرجیو پرز در حال رانندگی با ماشین F1 خود از نیویورک به میامی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/659527/ricciardo-drives-f1-car-in-outback/

خدمه پیت ریکاردو با گاز گرفتن در 7-Eleven، در حالی که او چیزی برای نوشیدن می‌برد، دوباره ،تیک‌ها را تعویض می‌کند. سپس به کوه پانوراما می‌رویم، محل برگزاری پیست مسابقه استقامتی Bathurst، برای یک دور با شین ون گیزبرگن در ردبول کامارو.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.